Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pallieter schreef:Vliegen is helemaal niet zo veilig als de grote maatschappijen je willen doen geloven hoor.Als je bedenkt dat een westerling gemiddeld bijna 1000 uren per jaar in een auto doorbrengt en gemiddeld 1,5 uurtje in een vliegtuig dan zien de ongevalstatistieken er helemaal anders uit hoor.Tenslotte hangt je leven af van die 2 motortjes die dan meestal nog helemaal niet zo goed worden onderhouden dan men je wil doen geloven !
pallieter schreef:Ik kan je uit ervaring verzekeren dat die controle zuiver theorie is en in de praktijk niets voorstelt.Ik vraag me trouwens af wat men zoal kan controleren aan een uiterst complexe machine als een vliegtuig op 1 of 2 uurtjes ?? een grondige check-up van een bromfietsje duurt een halve dag !Volgens mij wordt er enkel gekeken of de vleugels nog wel op hun plaats hangen !
pallieter schreef:Vliegen is helemaal niet zo veilig als de grote maatschappijen je willen doen geloven hoor.Als je bedenkt dat een westerling gemiddeld bijna 1000 uren per jaar in een auto doorbrengt en gemiddeld 1,5 uurtje in een vliegtuig dan zien de ongevalstatistieken er helemaal anders uit hoor.
pallieter schreef:Verder kan ik je nog vertellen dat wat je verteld blijkbaar niet getuigd van veel ervaring.Neem me niet kwalijk maar ik heb zo de indruk dat je nog zeer jong bent en.....sorry bijgevolg nog zeer goedgelovig.