In 10 dagen ben ik door 3 landen heen getrokken en heb een heerlijke vakantie gehad!
De eerste 3 dagen van de vakantie heb ik in Tsjechië gekampeerd. Deze dagen waarvan vol zon en met 35 graden heb ik lekker liggen bakken aan het meertje op de camping.
Samen met mijn 2 zusjes ging ik om het half uur het water in om even af te koelen. Zonnen is lekker, maar 35 graden is errug warm!

Ik ben linksachterin:
Zussie helpen boven water blijven… :p
Wij hebben er altijd een gezellige rotzooi van!
Aangezien het in Tsjechie helemaal niet duur is, konden we lekker iedere avond uit eten! Heerlijk is dat toch!
Samen met mams:
Na deze heerlijk dagen zon in Tsjechië zijn we verder gegaan naar Slowakijke. Daar wilden we eigenlijk de rest van onze vakantie verblijven.
Slowakije viel echter tegen, de ‘oude’ mensen waren bot en onvriendelijk en vingen het liefst zo veel mogelijk geld van de buitenlanders. Daarentegen moet ik eerlijk zeggen dat de ‘jonge’ mensen wel probeerden er wat ‘van te maken’.
We hebben 2 nachten gekampeerd bij de ‘Hoge Tatra’. Ik weet niet wat daar was gebeurd, maar het leek net of er een orkaan was rond geweest daar. Veel bomen lagen om, het zag er onverzorgd uit. En toen we via een kabelbaan de bergen in wilden vertelde ze ons doodleuk dat de kabelbaan defect was en dat ze niet wisten wanneer deze gemaakt was.
Na wat zoeken zijn we in het ‘Slowaakse Paradijs’ toch met een kabelbaan de bergen in geweest. Op een of andere manier moesten we daar erg veel geld betalen (fijn die ‘oude’ Slowaakse).
De rit in de kabelbaan was niet geheel zonder risico (jee wat een gammele stoeltjes!) maar toch een mooie rit:
Boven aangekomen stond er een koppel wilde paarden die niet even zich om wilde draaien…haha
Nadat we de 2e nacht in Slowakije ontzettend noodweer hadden gehad (6 uur lang regen en onweer, waarbij we letterlijk en figuurlijk onze tenten uitdreven!!) hebben we besloten de rest van de vakantie door te brengen in Oostenrijk.
We zijn toen een hele nacht doorgereden in de auto en hebben toen een hele mooi plaats gevonden aan de rand van Tirol in Oostenrijk.
Schoonheid in Oostenrijk:
We hadden een heerlijk zwembad bij de camping:
Lol met m’n kleine zussie

Wat lief toch hè, alle 4 bij elkaar:
Deze zijn pas echt leuk, onderwater foto’s!
Ahum…
Een beetje sportief doen hoort er uiteraard ook bij!
Broertjes en vaders begin er nooit aan….

Samen met zusje en tegelijk bokker Muriël
Mooi hoor, die natuur van Oostenrijk!
Uiteraard moet er ook nog wat spanning in de vakantie zitten! Ik heb geraft op de Isel!
(Ik ben de linkse, moeilijk te herkennen met zo’n ape pakkie of niet?

En dan aktie!!!!! Ik ben de 3e van voren aan de linkerkant van de boot. Helemaal achteraan zat onze leraar (LEKKERDING!!!!

Afscheid van de ruige bergen: