Op vakantie naar Londen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

steeffie

Op vakantie naar Londen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-05 18:43

Ik zou over 2 weken (15 augustus) 5 dagen met mijn nichtje naar Londen gaan. We zitten een eindje van het centrum af dus we hebben een metro kaart enzo om elke dag naar het centrum te reizen .

Nou zijn er natuurlijk die aanslagen geweest, en mijn moeder wil dus eigenlijk niet meer dat ik heen ga. Ik mag het wel zelf beslissen en ik wil eigenlijk wel gewoon gaan. Ik denk namelijk niet dat er nog meer bomaanslagen gepleegd worden (maar goed, dat dacht ik na de eerste keer ook, dus dat zegt niet zoveel ) en ik heb ook geen zin om mijn leven te laten leiden door een groepje terroristen.

Maar nu vroeg ik me af wat jullie zouden doen...zouden jullie gewoon gaan of zouden jullie toch liever thuisblijven??
En zijn er misschien nog meer mensen die naar Londen gaan??

UK_eef

Re: Op vakantie naar Londen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 20:17

Hoi:)
Ik zit elke maand in London en volgende week neem ik zelfs mijn beste vriendin mee. Er is zeker een kans dat er weer aanslagen komen, 7 miljoen mensen per dag die de metro moeten hebben is een zeer makkelijk doelwit, helaas wel.

Ik kan me goed voorstellen dat je het niet prettig vind, je moet het zelf beslissen. Je kunt altijd de reis verzetten voor een paar maandjes totdat de situatie wat rustiger is!! Succes:)

SnelleMarz

Re: Op vakantie naar Londen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 16:58

Ik zou gewoon gaan.
Als je niet gaat, ben je dus bang.
En dat is nou juist wat die gasten willen .

Heel het leven is een risico, hier in Nederland kan het ook gebeuren..
Dus tja, ik zou je vakantie er niet voor afblazen