Vakantie Verslag Spanje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BounceBabe

Vakantie Verslag Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 15:33

De busreis!
7 uur vertrokken we uit Enschede. We kwamen later op een verzamelpunt waar we ruim 1,5 uur moesten wachten tot alle bussen waren gearriveerd. We hadden veel peg! In België stonden wel ruim 2,5 uur stil! Omdat een solmar bus een kabel kapot had, en de boel begon te roken. Uiteindelijk was dat gefixt, en kreeg onze bus een klapband! Stoute meid ook ik, ik had mijn tassen (ja 2 1 paste net niet;)) vol gestouwd over de 20 kg! Maargoed. Later hadden we een nieuwe band eronder! En gingen we verder! Bingo was er nog maar we hebben niet mee gedaan, wel hebben we meet the fockers gekeken. Heb ik al een paar keer gezien, maargoed je moet wat. Later een inslaap pil geslikt, en oordoppen ingedaan en lekker slapen.

De volgende ochtend (zaterdag)
Kwamen we aan op onze bestemming. Iedereen werd 1 voor 1 afgezet bij zijn of haar hotel. Het was redelijk saai in de bus trouwens, veel gezinnen! Alleen de eerste bus voor het verzamelpunt hadden wel wat leuke jongeren. Maargoed lekker geslapen, en door de vertraging die we hadden opgelopen kwamen we half 9 aan bij ons hotel. Rond 12 uur mochten we erin. Hotel Helios zaten we! Vol Pension! We zijn daar direct maar achter internet gekropen om zo wat tijd te doden. Het koste daar 1 euro voor 30 min. 2 Euro voor één uur! Best goedkoop dus! Later zijn we nog even wezen kijken in LIoret. San was er al een keer geweest, dus die kon mij mooi een guided tour geven Later gingen we terug. Super relaxte kamer. Wel ouderwets, maar heerlijke bedden. Een groot balkon. We zaten 6 hoog. Als we naar beneden keken zag je het zwembad. Recht voor ons uit hotel Gabri Park. En schuin rechts van ons nog een ander hotel. Het was geweldig! Zwaaien naar wildvreemden aan de overkant! Later tegen de avond gingen we eten. Lopend buffet. Verukkelijk! Wat heb ik daar gezond gegeten! Salades, vis, vlees, pasta, ijs! Echt GE WEL DIG! Later zijn we maar een op het balkon gaan zitten. We kregen contact met 2 Nederlandse jongens. Uit Friesland! Altijd wel grappig! Niet veel later gingen we de stad in. We gingen naar St. Trop. Ik vond het een leuke tent ondanks het druk was. Ik maak wel ruimte met dansen, maar san had daar iets meer moeite mee. Uiteindelijk zijn we naar het terras gegaan, daar even gezeten. Toen kregen we aanspraak met 2 jongens.

2de dag (zondag)
De volgende dag hadden we met hun afgesproken op het strand. Niet gezien. Best jammer! Ze waren wel oke! Maargoed we hebben lekker liggen bakken! En wonder boven wonder niet verbrand. Ben lekker bruin geworden. Voor mijn doen!
's avonds na een beetje geflirt met die 2 jongens aan de overkant, zijn we maar eens bij ze langs gegaan. We hebben daar flink aan de rode wodka gezeten. Goor spul zeg! Maar toch drinken. Was echt ontzettend aangeschoten.
Niet veel later gingen we uit! We gingen naar Moby's! Het was gratis, en aangezien ik van mijn fries drankjes kreeg was het een kostelose avond! Terwijl San helemaal uit haar dak ging op het podiumpje en een jong jochie omtoverde tot een ongelovelijk homo haha, had ik het erg gezellig met 1 van de Friezen. Tegen 3 uur gingen we naar huis!

Dag 3Tegen half 2 waren we dan toch eindelijk wakker! Ontbijt en Lunch gemist! Dus dan maar wat te snacken halen in de supermarkt! Later gingen we maar een shoppen. De jongens gingen mee. Ze hadden er al snel spijt van, want als san en ik shoppen. Doen we het ook goed! En dat in die brandende zon! Ik heb niet veel gekocht, 2 piercings, en een armbandje. Die achteraf niet bleek te passen!
Ohwja nog een heel leuk typisch spaans jurkje! Wit met schuine zwarte strepen! Erg leuk! Heel LIoret de Mar liep er in! Ik heb hem daar niet aangehad, maar misschien hier nog wel eens. Tja hoe groot is de kans dat ik hier 20 mensen zie met hetzelfde jurkje! Iets later gingen de jongens weg! Ze waren het zat en gingen nog even naar het strand.
's avonds kwamen de jongens bij ons. De bewaking is bij ons net iets strenger. We zijn niet uitgeweest die avond!

Dag 4
Next day vroeg aan het ontbijt! Heerlijk was is het daar toch lekker! Van 11 tot half 5 hebben we op het strand gelegen! Lekker bakken!
's avonds gingen we naar Tropics! Ik kreeg gewoon bijna geen 18+ stempel he! Ben ik het eindelijk, gaan ze me ineens jonger schatten? Ik was zo verontwaardigd haha. Club zelf.... mijn eerste indruk was ja wel leuk! San vermaakte zich ook goed! Toen 1 van die friezen zag dat san zoende met een italiaan begon hij te flippen. Hij ging ervan uit als ik wat met zijn kameraad had, dat hij dan automatisch met haar zou moeten hebben. Mooi niet dus! Leuke muziek in tropics! Clubbie!

Dag 5
Vandaag weer van half 11 tot half 4 op het strand gelegen. Ik was snotverkouden aan het worden, en ik had geen zakdoekjes bij me. Gelukkig toen we een parasol hadden gehuurd ging het iets beter met me. Toen we terug kwamen ben ik maar in bad gaan sudderen. Ik heb in de wastafel 2 Rhenocaps gedaan en heb toen mijn prive Turks Stoombad gemaakt. Later ging san naar de wc, en toen was dat idee afgelopen haha. 's Avonds hadden we dat feest in de bergen! We gingen er met een bus heen! Die 2 jongens zouden ook meegaan, maar omdat de een ruzie had met san, ging N. ook niet mee. Beetje jammer! Maargoed wij erheen, allemaal Nederlanders. Het was erg gezellig in de bus, die tenslotte 100 Km door de bergen heen denderde. Uiteindelijk kwamen we aan op onze locatie. Er werd wel id gevraagd. Thank god dit keer niet aan mij, want mijn id had ik niet bij me. Ik ben 18 daar niet van.
Het was een soort villa. Je ging een trap op, even betalen, en dan kwam je in een hal. Rechts was de trap naar de hardstyle zaal, links naar het terras. Ze waren al flink aan het draaien en al snel gingen ze over op hardcore. HOLLAND HOLLAND HOLLAND riepen ze. Dat vind ik zo sneu he! Ik had echt zoiets van hou jullie kop eens
Nou lekker gedanst. Er kwam nog een jongen naar me toe, en die begreep maar niet dat ik hem niet zag zitten. Uiteindelijk moet je gewoon hard zijn. Sorry lieverd... ik heb geen interesse! Wil je nu ophouden mij te volgen? Nou het was me een avondje wel, elke keer kwam er weer een kneus naar me toe lopen. San had ondertussen een leuke Nederlandse jongen ontmoet. Iets later gingen we terug richting LIoret. Er was nog een after party, maar aangezien ik nog steeds strontberoerd was, ging ik maar niet. San kwam rond 6 uur terug.

Dag 6
Vandaag was ik goed ziek! Ik voelde me ronduit klote. We hebben de hele dag een beetje gehangen. 's Avonds ben ik maar lekker gaan slapen. Was echt ziek!

Dag 7
We gingen weer naar het strand. Het ging al een stuk beter met me. Ik had maar wat nieuwe zakdoekjes gekocht, want op het strand zou ik nog wel redelijk vaak moeten niezen. 's Avonds gingen we toch maar weer uit. We gingen naar Tropics. Het zou een meiden avond worden! We hebben het ook top gehad! Lekker gedanst! En langzaam aan ging het steeds beter.

Dag 8
We waren pas half 2 wakker. We hebben dus niet veel gedaan, ja lekkere dingen ingeslagen. 's Avonds gingen we weer naar Tropics. Het contact tussen mij en die fries was inmiddels weg. Hij liet niks meer van zich horen. Achteraf had ik ook wel zoiets van alles wat ik hem zei, hield hij niet vast. Maargoed het uitgaan was gezellig, voelde me weer 100%! San en ik hebben die avond echt de pot uitgehangen haha. Geweldig! Even wat anders! En die mensen zie je toch nooit weer Later ging san dansen op een podium, en ik gooide mezelf maar ergens tussen midden op de dansvloer. Ik zag een jongen, best leuk:) Ik begon een praatje met hem. Hij leek totaal niet geinterreseerd. Toen zijn vrienden weg waren, hij nog steeds bij mij stond en geen woord zei. Snapte ik er NIKS meer van! Ineens vanuit het niets vroeg hij of ik een drankje wou. Euh jaa! Graag Het werd een Smirnoff Ice. Later vroeg ik hem of ik mijn haren los of vast moest doen (aandacht vragen noem je dat Het ijs zien te breken haha }> ) Hij zei VAST staat MOOIER! Is dat wel een vent? Los vinden toch alle mannen mooier? Vaag! Maargoed ik deed het vast (om in de smaak te vallen haha...het ijs te breken ), en toen was het raak. Hij zoende me! Pftt als ik dit zo typ, mijn hart gaat te keer haha! Geweldig! Nou later ging ik nog even met hem mee, san was ook pleitte. Het was ERG gezellig met hem.

Dag 9
Tegen 8 uur was ik pas terug ( ) en ging direct maar daar ontbijten haha. Ik voelde me zo brak, maar had enorme honger. Tegen 11 uur gingen san en ik eruit. We zijn de stad even ingegaan. Ik had een piercing gekocht, en ik heb een henna tattoo laten zetten op mijn onderrug. Staat wel cool, alleen hij is al redelijk vervaagd. San heeft de haren laten invlechten. Later zijn we weer lekker gaan luieren, eten en 's avonds weer uit. We zouden naar St. Tropé gaan. Maar dat ging niet door. Dus ik smste mijn aanwinst van gisteren dat het toch een andere plek werd. We gingen weer naar Tropics. Hij kwam daar ook! Pftt ik zag hem en ik viel zowat op de grond! San had hem niet gezien, ze keek haar ogen uit haha. Wel grappig wat ze zei! Dit is de mooiste jongen die ik ook bij jou heb zien lopen meid! Moest ik wel om lachen! Anyway lekker gedanst, heel gezellig. Later was ik weer een tijdje bij hem. Er was een voorval waardoor ik over de toeren was. Hij ook. We hebben uren op het strand gezeten en gepraat. Hij zat bij de landmacht! Rrrr Daarna heb ik nog 2 uur geslapen. Om 10 uur werden we onze hotelkamer uitgeschopt. Snel even douchen, en het spul bij elkaar rapen. Later hebben we onze tassen gedumpt in het vertrek hok, en hebben we lekker op het terras gezeten. Om 2 uur had ik afgesproken met R. Ik zat te wachten in ons hotel op een bankje. Samen met Yvonne. Ineens zat er een jongen met een pet, zonnebril op die zichzelf overgoot met cola! Hahah was R. dus! Ik moest zo lachen haha! Dus ik smste even snel: Heey sopperd! Moeilijk he drinken! Vervolgens ging ik naar buiten, struikeld van het lachen! Nou toen naar het strand. Het was ERG gezellig! We zijn later nog een berg opgegaan, even wat foto's maken! Tegen 6 uur moest ik toch echt afscheid van hem nemen, want die avond zou ik vertrekken. 100 meter na afscheid keek die nog met een glimlach mijn kant uit. Pfttt... geweldig gewoon Maar het idee dat hij nog in LIoret zou zijn voor 6 dagen vond ik niet zo leuk. 's Avonds om 8 uur kwam onze Solmar bus! De terug reis ging wel goed! Alleen ik had mijn vest vergeten! Aan alles gedachte behalve aan dat! Dus ik had het lekker koud in de bus!

Dag 10
Overdag lekker gedut in de bus. We moesten helaas weer overstappen naar een andere bus! Dat verliep redelijk vlot. Tegen 6 uur kwamen we aan in Enschede.

Dit is ongeveer wat wij hebben beleefd in LIoret. Ik heb meerdere kwallen langs mij heen zien zwemmen, ik ben bruin geworden en niet verbrand. En heb er een geweldig vakantie vriendje aan over gehouden. Het contact is er nog steeds, en ik ga hem deze week opzoeken! Duimen dus!

Kus, BounceBabe

BounceBabe

Re: Vakantie Verslag Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-05 22:38

Valt niet mee he een vakantie verslag lezen van mij. Haha sorry