Dominicaanse Republiek iemand geweest?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

napoleon

Dominicaanse Republiek iemand geweest?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-05 12:45

Nou zoals de titel al vraagt, iemand in de Dominicaanse republiek geweest?

14 september vertrekken mijn vriend en ik voor 10 dagen daarnaar toe en ik ben benieuwd wat jullie ervaringen daar zijn geweest. Ik heb gelezen dat de onderwaterwereld er erg mooi is en ook dat het binnenland door de enorme flora en fauna absoluut de moeite waard is om te gaan bekijken.

Hoog op mijn verlanglijstje staat toch wel het zwemmen met dolfijnen en ook ga ik er graag proberen mijn Padi te halen (duikbrevet)

Iemand dit gedaan of misschien leuke tips om te ondernemen?!

Oja we zitten in Punta Cana maar zijn absoluut van plan om een auto te huren, dus kom maar op met jullie ideeen

Ro0sj

Re: Dominicaanse Republiek iemand geweest?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 15:17

Mijn vriendin is net terug, die heeft het echt geweldig gehad, land met practige natuur, veel mooie steden, helaas ook veel armoede. Ze heeft ook haal Padi gehaald, een 4daagse cursus. En ze heeft metdolfijnen gezwommen, en dat was echttop vertelde ze, ook aan de foto's te zien!

Ze zat aan de kust in een All-inn hotel, de mensen waren heel vriendelijk en heel relax, iets te soms zelfs. De bevolking is grotendeels echt neger, dit zijn oorspronkelijk Zuid-Afrikanen, de oorspronkelijke bevolking is alleen getint, maar die zie je er niet veel.

Veel plezier in ieder geval, maar dat zla wel lukken!