Echt een geweldige vakantie gehad. Het was wel erg warm, net toen wij er waren moest er een extreme hittegolf komen.

Helaas was 1 vriendinnetje de 2e dag al ziek en heeft zij niet zo goed kunnen genieten van de vakantie.

Nouja, genoeg gel.ult, hier de foto's!

De 2e avond in het hotel. Ik had die middag vlechtjes laten zetten, 2 dagen later had ik alles eruit gehaald behalve het ingevlochten, want dit stond me niet echt.

Diezelfde avond op het balkon.
Uitgaan die avond. Samen met mijn vriendje, die helaas in Marmaris woont...

Cocktail

Ik met 2 vriendinnen in 1 van de barren van het hotel.
1 van de zwembaden bij t hotel. Ik sta er niet op want ik maakte de foto

Uitgaan

Nog een keer, nu eindelijk eens met zn 4e.

Ik ging even 2 jongens mee helpen die moeite hadden met hun vissekom.

Weer met 2 vriendinnetjes en met mijn lieve vriend!
Een superlekkere cocktail die we kregen van mn vriend.

Erg functionele gordijnen.

In de leukste bar van het hotel.

Samen met 1 van de obers die we de hele vakantie achter onze reet hadden hangen. >;)
Weer uitgaan

Volgende dag ben ik met mijn vriend een boottocht wezen doen. Was echt geweldig!!!
Marmaris vanaf de boot:
Icmeler vanaf de boot:
Stukje van Rhodos waar we langs kwamen:
Bij elke stop sprong iedereen de boot af om te gaan zwemmen. Was erg gaaf!

Stukje van een eiland:
De supermooie zee is hier goed te zien

Mijn lieve vriend

Geen idee waar dit was

Ik en mn vriend samen

Hier kwamen we bij een stuk dat vol zat met onwijs grote vissen, echt niet normaal zo groot. Kregen we stukken brood om te voeren. Ik probeerde ze hier te fotograferen maar je was telkens te laat, ze waren alweer onder water.
En weer op t vliegveld.. helaas.
We hadden 6 (!) uur vertraging en ik en die vriendin voelde ons helemaaal niet goed, dus zijn lekker gaan slapen.
En als laatste het laatste stukje Turkije wat we gezien hebben.

Het was een super vakantie! We hebben weinig gezien van Marmaris, vooral mn vriendinnen niet (die eigenlijk niks, haha) ik heb die boottocht nog gehad en 1 keer ben ik een paar uur met me vriend rond wezen rijden door Turkije, maar toen had ik helaas geen fototoestel bij, want dat was echt super!
Nouja, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.