De foto's zijn niet van iig geweldige kwaliteit maar het is een impressie.
Uitzicht vanuit onze appartement
Het appartement vanuit het zwembad

Eten op het terras wat echt Überluxe was. Er stond elke dag een mega buffet van wel 5 tafels lang waar je onbeperkt van kon eten. Natuurlijk was ik het meeste bij de toetjestafel te vinden

Op de 2de dag ontmoette ik op het strand 2 nederlandse jongens van mijn leeftijd, Jordy en jeroen. We hebben echt onwijs veel lol gehad samen. Deze foto is s'n8s gemaakt toen we in een gekke bui gingen nachtzwemmen

Op het sportveld met de jongens *o/*
Mocht je je afvragen waar die onwijs blauwe plek op mijn knie vandaan komt; na het uitgaan en een paar cocktails was ik ervan overtuigd dat je op de railing van het balkon kon gaan liggen..

Ik en jeroen in onz huisje

Donderdag ging ik samen met mijn ouders op een boottocht naar een natuurgebied in de buurt. Hij voer alle baaitjes af en op een gegeven moment rolden ze glijbanen het water in zodat we konden zwemmen. Het water was superhelder en het was echt heel leuk om daar rond te zwemmen!
Melige foto van mij en menno, een van de jongens uit het animatieteam

Nog een keer met menno, maar nu moest en zou mijn broertje ook op de foto gaan natuurlijk

2 dagen voordat we naar huis gingen ontmoette ik Flick.
Flick is uit London en we konden het meteen supergoed vinden. Er was echt een soort van speciale klik. We hebben echt heel veel gepraat en nog superveel lol samen gehad!
Nog even aan het kletsen voor vertrek.
En toen natuurlijk het afscheid

Al met al was het echt een supervakantie! Ik heb optimaal kunnen genieten van het park en heb echt geweldige mensen ontmoet. Als alles goed gaat ga ik met kerst 4 dagen naar London om Flick op te zoeken en toeristje te gaan spelen met zn 2en!

Hoop dat jullie het leuk vonden!