paardrijvakantie Vogezen Frankrijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

paardrijvakantie Vogezen Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-05 21:28

jaja nog maar een paar dagen en het is zover!
dan gaan Mellietjuh van bokt en ik samen een weekje naar de vogezen op een ruitervakantie voor de verwende ruiter

omdat we nog nooit op een lange ruitervakantie zijn geweest misschien wel handig.. wat moeten we zoal meenemen?
en gaan er meer mensen naar de Vogezen op ruitervakantie?

Anoniem

Re: paardrijvakantie Vogezen Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 22:15

Wat handig is, goede paardrijconditie, warme kleren voor de avonden, blouse met lange mouwen, vooor de rest gewoon je rijkleding, ik rijd in t buitenland t liefst met bergschoenen, voor als je naast je paard moet lopen, kan voorkomen.
Nog meer weten, laat maar weten. ga dit jaar voor de vijfde keer op ruitervakantie in t buitenland, tis echt verslavend...

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 17:34

Ben nog nooit op paardrijvakantie geweest, maar ga denk ik met fretje mee.
Veel plezier!

_horsy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 20:29

Leuk
Ben ook geweest!

Wat inderdaad erg belangrijk is een goede paardrijconditie! Ik weet niet of je zelf vaak rijdt.. en ga je op een trektocht? (eigen paard of niet)

Wij waren op trektocht geweest en dan rijd je dus echt hele dagen. Heel leuk en super..maar een zere kont krijg je er zeke van . Het is dus handig om gewone onderbroeken mee te nemen.... dan heb je nog wat extra's zeg maar .

Wij zaten dus de hele dag op ons knolletje en het was bloedheet! Aangezien je op paarden rijd heb je natuurlijk een beperkte bagageruimte. Dus als je op trektocht gaat is het handig om een heuptasje mee te nemen en een flesje extra water en een soort hele zoete snoepjes omdat je je anders soms wat zweverig gaat voelen!

Neem ook iets mee tegen de regen! Een ultraligt iets ofzo. Ik rijd ook het liefst met bergschoenen omdat je vaak toch wel moet lopen naast je paardje. Gewoon met chaps..

Neem ook niet je nieuwste kleding mee..vaak gaat het er ruig aan toe en vlieg je weleens door de bosjes!

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 10:55

Goede schoenen zijn inderdaad belangrijk. Toen ik op paardrijvakantie was in portugal had ik schoenen met dunne zolen.
Op het eind van de dag had ik gewoon pijn in mijn voeten van de beugels.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 22:52

nou, we hebben het overleefd!
wel vreselijke spierpijn gehad, wat wil je, elke dag 5 uur rijden en 30 km afleggen, maar het was geweldig!!

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 23:22

foto's?
reisverslagje?