Camping bella Italia

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Baconlover

Camping bella Italia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 11:59

Hallo,

Gaat er iemand naar camping bella Italia aan het garda meer deze zomer of kent iemand mensen die erna toegaan..??

of ben je er al eens geweest..?? vertel dan eens hoe het was.!!

xx

Baconlover

Oscar
Forumcoördinator

Re: Camping bella Italia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 16:55

Ik heb je topic verplaatst naar Bokt International.

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 17:50

Jaaa daar ben ik geweest, 3 of 4 jaar geleden, superleuke camping

__Carmen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 19:01

Ik ben er geweest en vond er niks aan. Veel te massaal naar mijn zin. Bovendien stikt het er van de Nederlanders en daar ga ik niet voor naar Italie.

Anouk01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 11:51

Ik ben er ook geweest, vond het echt niks!
Zwembad ver lopen..
Wij kwamen aan op de camping, en we wouden naar ons plekje, Maar die was bezet ofzo..Werden we maar op een parkeerplaats gedumpt.
Na een week gingen er mensen weg en toen gingen wij daar maar staan. Ik vond het echt geen leuke camping..

Anouk01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 11:53

Oh, Maar wat wel echt leuk is, Dat aqua park daar in de buurt, Geweldig!

Baconlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 10:32

owkee

wii liggen dicht bij het zwembad en hebben ons ëigen zwembad' nog meer reacties..??

Saskia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:36

Ik was er vorig jaar k vond er niks aan ..( sorrysorry) er waren GEEN hollanders en er was 's avonds alleen kinderanimatie en een bandje .. ook was het super benauwd en heet

Ohja er zijn wel overdag leuke animatie dingen .. surfen enz all is het wel erg druk ...

maarja .. veel plezier .. misschien is het dit jaar wel leuk , ik heb ook mensen gehoord die het helemaal gewelidig vonden

Baconlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-05 10:42

owkee

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:44

Ik ben er nog nooit geweest
Maar moet volgens mijn tante die er 4 keer is geweest hele grote camping zijn waar je heel ver naar het zwembad moet lopen en dat er VEEL nederlanders zijn

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:52

Ook iuk ben er geweest. De camping is idd extreem massaal, maar ik vond het toch erg leuk. Ik vond alles goed bverzorgd. En wij hebben gewoon fietsjes gehuurd om naar het zwembad te gaan. Maar er zijn zeker campings met een hoop meer sfeer....

Baconlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 07:50

Heej als er veel nederlanders zijn is niet erg is alleen maar goed;) en we liggen aan het zwembad dus dat is ook al geen probleem..

xxxjes bjorna nog meer reacties

Baconlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-05 09:14

Heej
Vandaag vertrekken we naar bella Italia...
Ben nu wel erg beniuwd hoe het er iss..!!
Groetjes Bjorna

Dydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 10:03

ik ben er neit geweest wel dicht bij maar van bijna iedereen hoorde ik dat het neit leuk was vanwege en Verschrikkelijke drukte!
Ben zelf bij Camping Del Garda geweest .. Veel leuker

Baconlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 13:34

HeeiY lieve mensen
Ik stuur sit berichtje van uit camping bella ITalia en het is hier supper..(K)(K)

Bjorna

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 14:31

Ik ben er 2 keer in de meivakantie geweest maar dan is het er denk ik heel anders dan dat het in het hoogseizoen is. Heb gehoord dat er in de zomer meer mensen zijn dan dat er in het dorp zelf wonen, die camping is dan een dorp opzich eigenlijk. Ik vond het er toen wel leuk, leuke plaatsjes in de buurt. 1 keer gezwommen want het was niet zo heel mooi weer. Garda meer was ook te koud.
Hoe vond je alle ho*rtjes langs de weg ?

Baconlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-05 10:49

Heei
Ben inmiddels weer thuis en het was er kei leuk..!!
Alleen het garda meer stond een meter lager dan normaal en was dus heel vies alleemaal troepel en zo in het water ik heb daarom ook maar 2 keer in het meer gezwomme...!! het verder in het zwembad bij apartamenten riga daar zaten wij oowk in..!!
Maar het was niet altijd goed weer en daarom zijn we ook vell naar andere stadjes gegaan en die heb je daar wel heel veeel en heel gezellig..!! maar me vader wou eerder naar huis omdat het daar al 2 dagen regende.!! van de ene kant vond ik dat heel jammer maar van de andere kant niet want nu kon ik weer naar me paardje..!!wat ik al ongeveer twee weken niet had gezien..!!Maarja.! en oja michelle..?? waar heb jij ie ho*ertjes dn gezien heb niks gezien alleen op de heen reis 1tje bij het tankstation...!!!!
kuskus bjorna

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 01:35

Volgensmij is daar het zusje van mijn vriend geweest vorige week!
En volgensmij vond ze het wel leuk.

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 14:58

Ja ik ben er...zoals half Nederland due naar het Garda meer gaan...ook geweest, vond het drama, weinig uitgaansmogelijkheden, klein starndje, waar je neit fijn kunt liggen, saai dorpje inde buurt, en de camping...pfff veelste druk, massaaal, duur, en alles zo klein mogelijk, met name de appartementen. En er waren alleen maar Hollanders, ik kwam gewoon klasgenoten tegen... Maar goed, dat vinden sommige mensen juist wel leuk!

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 15:00

Baconlover schreef:
Heei
Ben inmiddels weer thuis en het was er kei leuk..!!
Alleen het garda meer stond een meter lager dan normaal en was dus heel vies alleemaal troepel en zo in het water ik heb daarom ook maar 2 keer in het meer gezwomme...!! het verder in het zwembad bij apartamenten riga daar zaten wij oowk in..!!
Maar het was niet altijd goed weer en daarom zijn we ook vell naar andere stadjes gegaan en die heb je daar wel heel veeel en heel gezellig..!! maar me vader wou eerder naar huis omdat het daar al 2 dagen regende.!! van de ene kant vond ik dat heel jammer maar van de andere kant niet want nu kon ik weer naar me paardje..!!wat ik al ongeveer twee weken niet had gezien..!!Maarja.! en oja michelle..?? waar heb jij ie ho*ertjes dn gezien heb niks gezien alleen op de heen reis 1tje bij het tankstation...!!!!
kuskus bjorna

Oja...en die prostituees langs de weg, heb er nog nooit zoveel gezien, vlak bij de camping onder zo'n brug...echt zielig, ook ald oen ze het zelf natuurlijk.