Ranch Cercós

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

levendige

Ranch Cercós

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 16:47

Hallo Allemaal,

Onze vakantieranch Ranch Cercós ligt zo´n 40km onder Barcelona vlakbij de bekende badplaats Sitges.

Op de Ranch organiseren wij verschillende soorten ruitervakanties en ontvangen we mensen vanuit de hele wereld om te genieten van onze paarden, de bergen en het prachtige weer!

Onze paarden, Hispano Arabes en Merens paarden. De Merens paarden komen van onze fokkerij in Zuid-Frankrijk, meestal zijn er tussen de 10 en de 25 paarden, veulens, jaarlingen en rijpaarden in Sapnje om getraind te worden!

Ook deze zomer zijn er weer een aantal trainees op Ranch Cercós geweest. Sommigen langer dan anderen. Op deze manier hopen we in contact te blijven met onze oude trainees en ze op de hoogte te houden van het hoe en wat op de Ranch.

Bij deze, meiden ik hoop van jullie te horen. Inmiddels staan de palen van de nieuwe 18m (diameter) ring en de palen van de paddock. De nieuwe buitenbak wordt volgende week afgemaakt.

In september kunnen we een nieuw veulen begroeten, namelijk Desmond het Arabische hengstveulen waarvan jullie de foto´s al hebben gezien!

Tot gauw,

Vivian

www.ranchcercos.net

Tatyana

Re: Ranch Cercós

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 17:13

hey hey,

Naja ik zit nu nog in spanje op de ranch, als trainee!
Heb t tot nu toe erg naar mn zin, maar is wel ongelooflijk warm hier.

Ik ben erg benieuwd hoe het met de ex-trainees gaat die ook Bokken...

De longeerring staat er al (naja bijna...) en is echt een cool gezicht...

Tot snel en ik hoop contact te houden,
Kus Tatyana

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 22:27

Hoi!

Ik ben Evelien (17) en ik ben al ff lid van bokt, echter ik kijk alleen plaatjes en lees de interesantste topics.

Op 6 september ga ik voor ong. 10 maanden naar ranch Cercos! Vorige week ben ik op vakantie geweest naar Spanje om de ranch al een keer te bezoeken ( lees: mijn ouders wilden weten waar ik terecht kom) en het is me zeker niet tegengevallen!

Ik kan echt niet achten tot ik naar Spanje kan, ik ben nu druk bezig de laatste voorbereidingen te treffen thuis.

tot september!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 16:08

Aangezien reclame op dit forum niet de bedoeling is, een slotje.