Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flippertje schreef:Ik ben ook net terug van de gorges du verdon, was dus heel dicht bij Marja1988
mandyy schreef:Wie gaan er allemaal naar Frankrijk? Ik ga morgen naar Les Mathes- Palmyre
_horsy_ schreef:mandyy schreef:Wie gaan er allemaal naar Frankrijk? Ik ga morgen naar Les Mathes- Palmyre
EEY![]()
Al trug?
Wij zouden daar 2 jaar geleden ook heen gaan....maar we gingen toch nog voor een andere! Wij zitten altijd in die streek..dit keer op camping 'la pignada'...ubercool
.. Dat was in Ronce-les-bains vlak bij marennes.
Maar goed..leuke vakantie gehad? Nog big waves gezien..... Naar welk strand gingen jullie? Als je naar het strand bent geweest
...
Groetjes!
Tyrza schreef:Ben net terug, zie onderschrift
Marja1988 schreef:ik ben net teug van Lac de st croix(het stuwmeer van de Gorges du Verdon)
Girl In The Mirror schreef:ik ga naar Bretagne 20 augustus
mandyy schreef:Nouh dat is heel toevallig maar Ronce-les-bains zijn wij een keer door heen gereden. We zijn heel vaak door Marennes heen gereden voor de mac. WIj zaten vlakbij het Luna Park in Les maths- La palmyre ken je dat?
_horsy_ schreef:mandyy schreef:Nouh dat is heel toevallig maar Ronce-les-bains zijn wij een keer door heen gereden. We zijn heel vaak door Marennes heen gereden voor de mac. WIj zaten vlakbij het Luna Park in Les maths- La palmyre ken je dat?
Ja dat ken ik ja. Zijn we 2 jaar geleden eens wezen kijken en moesten we altijd mensen ophalen voor het surfen
.
Mooie omgeving daar he