Ik ben ook in Anissaras geweest, ligt idd naast Hersonissos.
Ga je toevallig naar Mike's?
Wat ik iets minder vond aan het strand daar waren de rotsen, maar vergeleken met het strand in Hersonissos was het lang nieut slecht. Het water is bovendien HEEL helder, echt supermooi!! Het water is ook lekker warm (25 graden bij ons)
Supermarktjes zijn in de buurt genoeg, voor pinautomaten moet je wel een minuutje of 20 lopen langs de boulevard (maakt niet uit welke kant op, links en rechts zit er 1).
Het is heerlijk rustig daar! We hebben echt genoten van de stilte. Als je zin hebt in een avondje uit pak je gewoon de taxi of de bus naar Hersonissos of Iraklion (bus naar Hersonissos is niet duur, euro ofzo). Je moet van halte 18 naar 20 (altijd handig om te weten).
Als je een rijbewijs hebt is een auto huren erg leuk en makkelijk.
Zoals Linardsje23 al zegt: de Lasithi hoogvlakte is ook erg mooi, wel even rijden maar toch leuk. Wat je allemaal wel niet ziet daar..
Zuikust is ook erg mooi inderdaad. Je hebt daar ook rotswoninkjes waar vroeger hippies in hebben gezeten, alleen ben ik daar de naam van kwijt (iets met een m?). Wie helpt
Helaas ga ik er deze zomer niet heen, maar mn vriend en ik hebben een supervakantie gehad!!
Heel veel plezier,
Groetjes Sylvie