Straks weg op korte vakans...

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tatjanaa

Berichten: 2986
Geregistreerd: 08-12-04
Woonplaats: Groningen

Straks weg op korte vakans...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 00:38

jaja, nog 6,5 uur en ik ga me vriendin halen en dan gaan we naar de haven van zoutkamp .

De school organiseert elk jaar wadzeilen met open inschrijving, wie mee wil mag mee niet verplicht ofzo. Dit jaar mochten wij voor het eerst meedoen...

Het houd in: Je gaat 4 dagen (ma t/m do) met een paar boten (platbodems) de waddenzee op. welke kant je opgaat hangt helemaal af van de stroming, getij en grote van de boot. Er gaan 2 leraren mee per boot en er is een schipper en zijn hulpje (weet niet hoe i anders moet noemen).

Ik zit dus met 9 mensen op de boot (waaronder 2 vriendinen, 4 die ik wel ken en 3 jongens die ik wel qua gezicht ken maar verder niet). We zijn de kleinste boot (voor de AC-ers hiero naam boot :Frisia, en leraren mereer Drenth(concierge) en Stellingwerf(WI)). We moeten zelf koken (word een ramp ). De leraren zij er eigenlijk om in te grijpen als het egt fout gaat, want we moeten de schipper+maatje gehoorzamen. Het houd dus in dat we 's ochtends vroeg uit het bed kunne worde getrokken omdat het zeil moet worden om gedraaid...

maargoed ik heb dus heel erg veel zin, en we gaan zeker lol hebben }>

Verslag en foto's komen donderdag of vrijdag als ik weer terug ben...

ps; nu nogmaar 6 uur en 20 minutjes

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Re: Straks weg op korte vakans...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 22:39

leuk zeg!
veel plezier