Ik wil graag een keer naar Barcelona, nog een keer naar Griekenland, naar Tenerife en naar Curacao. Deels omdat op verschillende plaatsen familie woont, en voor het andere deel omdat ik daar geweldige foto's van gezien heb, al eens geweest ben of hele positieve verhalen over gehoord heb.
Hoi OKejj ik ben waarschijnlijk saai, maaruh ik hoef nergens persee heen. Ik zou graag een keer een trektocht te paard door limburg maken, maar meer niet. -x- Marijke
Naar ijsland..op de een of andere manier trekt dat me kei erg. en dan ook wel naar de aruba/bonaire/curacau..en noorwegen/zweden/finland ook wel ik wil nog naar zoveel dingen
Hmm ik wil zoveel! Nen van plan later veel te gaan reizen Ik wil sowieso naar Afrika, en als ik het geld en de tijd er voor heb zou ik ook nog naar China of Japan willen, Noorwegen, Canada (ben ik 1 keertje geweest) en Australïe
Ik wil heel graag een keer met de Peking Express van Moskou naar Peking reizen. En ik wil graag naar Ierland, Italië en dan vooral Toscane, Zuid-Amerika, Scandinavië.... Eigenlijk wil ik nog veel meer ook
Ik ga sowieso nog eens naar Mexico --> Wichita Falls (Zegt jullie waarschijnlijk niks), maar daar wonen mijn oom, tante, neef en nichtje sinds dit jaar.
Maar buiten familiebezoek wil ik ooit nog eens naar Zuid-Afrika en daar willen we eigenlijk volgend jaar al heen gaan, mocht ons budget dat toelaten.