Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lindsey schreef:Om te bepalen of hier interesse voor is, geef je iets te weinig informatie. Leuk dat je 3 hectare grond hebt, hebben de paarden in ieder geval een weiland waar ze lekker kunnne grazen maar wat kan ik daarmee als vakantieganger? Ik krijg nu het gevoel van je hebt grond genoeg en je hebt paarden. Laat ik daar eens iets nuttigs mee doen. Terwijl je uitgangspunt niet jou situatie maar de toekomstige vakantieganger moet zijn.
Voor mij zou het belangrijk zijn dat je in een mooie omgeving woont met ruiterroutes door bos of hei. Rijden in de bak of langs de weg kan ik thuis ook wel. Aangezien je dan toch vaak voor minimaal een weekend komt, zouden er dus ook meerdere routes moeten zijn en mogelijkheden om te overnachten. Verder zul je voor begleiding moeten zorgen al was het alleen maar om te zorgen dat je niet verdwaalt. Eventueel zou dit op te lossen zijn met goede routekaarten.
Maar dan nog als je onderweg problemen krijgt bijvoorbeeld plotseling kreupel paard zou je wel opgehaald moeten kunnen worden. Beetje dagtocht is toch zo 20 km wel een beetje ver om dan terug te kunnen stappen.
missnynke schreef:ik zou het best wel leuk vinden om eens een buitenrit in duitsland te maken.
verder zitten er in dat gebied volgens mij weinig ruitersportzaken, misschien ook een idee voor jou?