we zitten in amerika

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daan1982

we zitten in amerika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-05 20:45

hallo allemaal, jullie hebben vast gelezen dat we naar het buitenland zouden vertrekken, nu zitten we inmiddels in Orlando, hier verblijven we 3 maanden, we hebben hier 3 woningen gekocht voor verhuur. deze liggen 10 min van disney vandaan en 1.5 uur van een van de mooiste stranden in amerika (golf van mexico). we zitten nu in een van de huizen en de andere 2 zijn in augustus klaar, deze moeten we nog 'aankleden' en dan zijn ze klaar voor verhuur, dus als iemand nog met vakantie wil....

in september gaan we verder naar Zuid Africa, Pretoria, hier verblijven we de komende 2 jaar.

ik had Balladyn te koop aangeboden daar ik hem niet mee wil nemen voor 2 jaar en dan weer verder, ik kan het toch niet over mijn hart krijgen om hem te verkopen en heb besloten hem voor 2 jaar aan Annie, een hele goede vriendin van me in Emmeloord, te geven, stalling ed op mijn kosten, ze start morgen haar eerste wedstrijd met hem en ik wens hen heel heel veel succes!!!

ik mis Balladyn ontzettend en ook het paardrijden... ik ga zeker hier wat zoeken om te rijden, in Zuid Africa heb ik eerder gewoond en heb daar mijn connecties voor rijden en trainen van paarden maar Balladyn is en blijft toch mijn jongen!

Poenarie

Re: we zitten in amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 11:54

Wat gaaf !
Heb je foto's ?
Wel jammer van Balladyn Ach gut Maar ach, er zit niks anders op.
Gelukkig doet je vriendin hem nu ! Lachen
Ik kan me voorstellen dat je dr mist en het paardrijden zelf.
Veel succes met zoeken naar een adresje Lachen

Veel plezier daar !
En af en toe een verslagje hè Haha!

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 16:52

ik heb nog geen fotos maar zal deze binnenkort hebben, ik heb net nog met mijn vriendin gesproken en het gaat heel goed met Balladyn. dit vind ik fijn te horen maar maakt het er niet makkelijker op voor me.

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 18:52

Nee, ik begrijp het.
Ik maak dat ook ongeveer mee
Succes !

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 00:45

Gaaf zeg! Lijkt me heerlijk zo veel reizen. Wel balen van je paard, maar dat lijkt me toch een hele goede oplossing. Dan weet jij dat er goed voor hem gezorgd wordt terwijl jij er niet bent en wanneer je terug komt is hij er nog.

Wel oppassen voor de haaien hè ... gisteren nog een 14-jarig meisje gegrepen.

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 17:34

he, waar is dat meisje gegrepen? ik wilde morgen nog naar de zee gaan...

het is hier lekker in amerika maar gisteren zijn we wel helemaal zeikenat geregend in disney, stonden met zo'n 100 man onder een afdak en nog tot aan de enkels in het water! wel lachen hoor, het was warm genoeg!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 20:52

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 22:02

whaaah, heb ik hier nog niets van gehoord, toch niet in de golf van mexico?? dit is de enige strand waar we naartoe gaan, niet naar de oostkant (miami kant)
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

Daan1982

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-05 22:05

oef, ik heb de articles gelezen, bedankt, ik ga zeer zeker uitkijken, ik geloof dat de kids niet de zee inmogen, in oktober waren we ook daar samen met mijn zus en we dachten een haai te zien, mijn man lachen, nee joh! dus ze zitten er wel degelijk!!!!

bedankt nogmaals
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 23:11

Het gaat helaas wel om de golf van Mexico. Normaal zijn de meeste haaienbeten juist aan de Atlantische kust, maar om de een of andere reden nu niet. Maar er zijn 's zomers sowieso meer haaien, omdat het water warmer is. Door niet verder dan de tweede zandbar in het water te gaan, niet in troebel water te gaan, niet in het water gaan wanneer het nog donker is/wordt, niet alleen het water in te gaan en geen sieraden te dragen (pff hele lijst!) kan je de kans al een stuk kleiner maken.

Maar ik wil je niet bang maken ... mensen worden zelden door haaien gebeten. Dolfijnen zie je vrij vaak aan de Amerikaanse kust ... misschien hebben jullie een dolfijn gezien?