viewtopic.php?f=2&t=425188, hier mijn verslag over hoe het is gegaan en hoe de vakantie was!
Het vliegen ging echt super goed! Ik moest wel heel ver lopen om bij de gate te komen, en er stonden echt superlange rijen bij de incheck balie en bij de duane, dus ik moest nog rennen om op tijd bij de gate te zijn. Maar dat was me allemaal gelukt!
Ik vloog via Lissabon, dus toen we daar aankwamen moest iedereen die niet naar Lissabon ging, blijven zitten want er kwamen weer andere mensen bij die weer naar nederland terug gingen. De uren vlogen echt voorbij! had een boek meegenomen en muziek, dus dat ging allemaal prima!
De vakantie was verder ook heel geslaagd. Ik ging natuurlijk naar mijn moeder die daar al 2 maanden zat, dus het was wel leuk om haar weer te zien.
We hebben veel dingen gedaan. Zijn vaak naar Sevilla geweest, en ook een beetje in de omgeving rondgekeken. Het was wel ontzettend heet. Het was op een gegeven moment 46 graden in Sevilla. Dat is dan wel even iets teveel hoor! Maar gelukkig hebben alle winkels en restaurants airco, dus daar zijn we maar naar op zoek gegaan haha!

Maar we zijn vannacht teruggekomen. M'n moeder vloog gelijk met mij ook weer mee terug, dus op de terugreis was ik niet alleen.
Maar het is me prima bevallen in m'n eentje. Ik had al vaker gevlogen, dus voor het vliegen zelf was ik niet bang, maar ik was bang dat ik het allemaal niet zo kunnen vinden ofzo! haha

Maar goed, ik heb het dus allemaal overleefd, en de vakantie was echt top!!