Gran Canaria play del ingles!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sundance11

Gran Canaria play del ingles!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-05 12:12

Wie is er al wel eens in playa del ingles geweest op gran canaria???

Mijn vriend en ik gaan hier 24 spetember heen.

Laat het ff weten hoe jij het vond en wat er zoal te doen was???

groetjes!!!

Guinevere

Re: Gran Canaria play del ingles!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 02:36

Ik ben wel op Gran Canaria geweest, maar ik weet niet meer waar Bloos ... al een jaar 10-15 geleden. Voor mij was het hoogtepunt een ritje op een kameel en een setje ondergoed dat ik toen gekocht had (eentje voor elke dag van de week, was ik helemaal weg van Clown). Oh, ik weet niet of het nog steeds zo is, maar ik vond het vliegveld zo eng. Wij vlogen aan in een bocht en dan zien je van boven hoe kort de runway is en dat er aan het eind van de runway een gigantische klif is waar een paar kleine netjes het vliegtuig tegen moeten houden voor het geval hij het niet haalt. Nagelbijten / Gniffelen

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 11:22

Nee niet naar Gran Canaria, maar wel vorig jaar naar Tenerife, maar denk dat beide niet zo verschillen.
Ik vond het erg leuk, soms iets te warm, maar omdat het eilanden zijn waaide het er iets meer.

Veel plezier!!

Ninaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 15:09

Haagsemeid schreef:
Nee niet naar Gran Canaria, maar wel vorig jaar naar Tenerife, maar denk dat beide niet zo verschillen.
Ik vond het erg leuk, soms iets te warm, maar omdat het eilanden zijn waaide het er iets meer.

Veel plezier!!

Ik vind Gran Canaria en Tenerife best wel verschillen, tenminste in ieder geval de toeristenplaatsen. Tenerife vind ik gemoedelijker.

Ik ben een jaar of 3 terug in Playa del Ingles geweest. Heerlijk weer (we waren er in oktober) 10 dagen en maar 1 dag bewolkt, voor de rest superweer. Maar zodra je 's avonds op straat komt of in een van de winkelcentra, wordt je bijna naar binnen getrokken en nee zeggen of doorlopen werkt niet echt. Dat vond ik echt heel irritant. Op de boulevard bij het strand vond ik het wel een stuk beter, daar is nee, nog redelijk nee.
Maar boven en bij de centra kon je niet eens normaal op een menukaart kijken ofzo. Dus ik zal niet zo snel meer naar Gran Canaria of liever gezegd Playa del Ingles gaan. Zal meer aan de stad als aan het eiland liggen denk ik.

Maar in ieder geval veel plezier en geniet ervan.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 16:59

Mijn moeder is er in het voorjaar geweest, toen was het nog redelijk rustig daar. Prachtige omgeving als je wat bij de stranden vandaan rijdt, maar playa des ingles zelf is enorm toeristisch met veel uitgaangelegenheden en winkeltjes.

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 17:02

Ik, daar in de buurt.
Is heel leuk, er zijn veel restaurantjes en overal geven ze je korting zodat je naar hun restaurantje komt .

Maar let wel op! Er zijn onwijs veel mensen die je krasloten willen aansmeren voor veel geld en dan win je zogenaamd altijd een prijs, maar ze troggelen je gewoon geld af.

Ook zijn er veel mensen die je horloges van zogenaamd Gucci en Dior etc. etc. willen verkopen, maar die zijn gewoon nep en doen het na één keer schuddelen niet meer.

Veel plezier trouwens

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 17:07

Ik ben een aantal jaren geleden in Playa del Ingles geweest.
Ik heb het er erg naar mijn zin gehad.
Er waren alleen wel heel erg veel kakkerlakken.
Wij zaten in een bungalow en hadden er erg veel last van, als we de deuren open hadden zaten ze zo binnen.
Wij hadden van dat hor gekocht en tegen de ramen geplakt, zodat ze niet naar binnen konden door de ramen als je die open had staan.
Wanneer je in een appartement en wat hoger zit dan heb je er niet zoveel last van.
Verder is het uitgaan daar wel gezellig. En ik heb niet zoveel last gehad van dat getrek eigenlijk.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 17:10

Ben daar ook geweest, was echt heerlijk, niet erg warm, maar verder erg leuk. Veel plezier !

Anouskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 17:15

Ik ben daar virg jaar geweest..het si er echt heel leuk. De taxi's zijn supergoedkoop en er zijn best veel winkelcentrums. Toen wij er waren hebben we een kamelentocht gemaakt, een boottocht naar een afrikaanse markt en natuurlijk veel aan het strand gelegen

YoenLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 17:18

Wij zijn er een paar jaar geleden in het voorseizoen geweest.
Ik vond het zelf eigenlijk niet zo heel erg super, het viel me een beetje tegen ....
Werd gek van de mensen die je overal de winkels introkken, mensen op strand die je vanalles probeerden aan te smeren, zelfs in het restaurant kwamen ze aan je tafel langs en er stonden veel Afrikanen te bedelen om geld. (op een abnormale manier) het was iedergeval niet prettig om over straat te lopen.
Maar de stranden en zee waren mooi. Nog een jeepsafari gemaakt dat was ook wel leuk.
Maarre veel plezier !!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 17:30

ik ben zo'n 3 jaar geleden naar gran canaria playa del ingles geweest en vond het super leuk.
alleen vond ik het erg jammer dat als ik op straat liep in een normaal jurkje (tot mijn knieen) ze me echt overal betastte.

Verder vond ik het echt een super vakantie en zou zo terug gaan.

let wel op er zijn heeeeeel veel merken nep en je moet altijd afdingen en als jij het nog te duur vind en ze zeggen nee weglopen dan roepen ze je terug en gaan toch akkoord

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 17:42

Ninaka schreef:
Haagsemeid schreef:

Veel plezier!!

Maar zodra je 's avonds op straat komt of in een van de winkelcentra, wordt je bijna naar binnen getrokken en nee zeggen of doorlopen werkt niet echt. Dat vond ik echt heel irritant. Op de boulevard bij het strand vond ik het wel een stuk beter, daar is nee, nog redelijk nee.
Maar boven en bij de centra kon je niet eens normaal op een menukaart kijken ofzo.

Dat had ik precies hetzelfde op Tenerife, was ook heel erg

AnkyVanG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 09:12

ik ben er nu in 5 jaar 10 x geweest in riu palace maspalomas, dat ligt
1 km van playa del ingles..........echt super daar..........huur een auto
en ga het eiland rond en dan door de bergen leuk joh.....je kan daar
ook paardrijden op andalusiers in de bergen...en als je een taxi neemt kost t geen
drol......dit jaar ga ik in oktober denk ik

wel erg wat er maandag(ofzo) gebeurt is met die nederlandse toeristen

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 10:00

Ik ben er vorig jaar geweest en het was echt heel erg leuk. jammer vond ik wel dat wij een eindje van het strand afzaten. Het ligt er allemaal wat ver uit elkaar maar de taxi' s zijn er heel erg goed koop. Wij hebben veel tijd bij het zwembad door gebracht omdat er net een hittegold was toen wij er waren en het 44 graden op het strand was. Niet uit te houden daar dus. We hebben niet echt aan excursies gedaan.
Wel zijn we een keer van Playa del Ingles naar Maspalomas gelopen. Dat was wel erg leuk. Ik raad je aan wel vroeg weg te gaan anders heb je op de terug weg last van hoog water

In welk hotel zit je als ik vragen mag?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 18:38

Heeft er iemand foto's van gran canaria???

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 14:08

ik ga de 27e.

als ik terug ben zal ik wel foto's op bokt zetten