Leuk!
Ik ben er ong 2 maanden geleden 5 dagen geweest. We zaten in de wijk Sultan Ahmet (hotel Grand Yavuz). Hebben een aantal bazaars bezocht (Grote, Egyptische en een paar kleintjes rond verschillende moskeeën), Sultan Ahmet moskee (ook wel Blauwe genoemd), Yeni moskee (Nieuwe), Suleyman
, Hagia Sofia (+de cisternen er vlakbij).
Wat ook heel leuk is, is een boottocht over de Bosporus. Die kan je doen via de reisleider (ong €20/25), maar je kan ook lokale veerponten nemen (ong €2!!). Deze boten vind je naast de brug bij de wijk Eminönü. Vanaf deze plek gaan er ook boten naar de Prinseneilanden (staan nog op m'n to-do list voor de volgende keer
Ik ben eigenlijk de wijken Sultan Ahmet en Eminönü nauwelijks uitgeweest. Andere wijken komen de voldende keren aan de beurt 
Nog een tip: de Grote bazaar is leuk om te zien, maar dúúr! Er vlakbij ligt een kleine bazaar met leukere prijzen (10 lira (€ 5.70) voor een sjaal ipv € 20,- )
Nog een allerlaatste (voorlopig
) : Neem niet je meest sexy kleding mee, ze zijn niet zo Westers als ze zouden willen. Ik en m'n moeder hebben nogal wat huwelijksaanzoeken gehad