uhhh bikini altijd in mijn handbagage ( scheelt een hoop graven in je koffer als je vast aan het zwembad wil gaan liggen terwijl je nog niet je appartement in mag). Medicijnen ( altijd in je handbagage doen ), anti- zonnebrand.
nou ipv 1 bikini zijn het er bij mij altijd wel 5 !! en een scheermesje is ook altijd handig om mee te nemen,,haha !! vooral je gsm niet vergeten om een vakantie-sms te sturen !! en mijn vriendje moet mee ,, heb je wel een extra stoel voor nodig maar zonder hem geen vakantie !!
Tandenborstel + pasta + ondergoed (1 setje) + telefoonoplader in handbagage, voor het geval je koffer spoorloos verdwijnt. Flesje water in je handbagage is ook altijd fijn.
In je handbagage een fles water (stewadessen zij zoooo gierig) en een potje handcreme. Ik weet niet hoe ver je moet vliegen maar je droogt gigantisch uit in het vliegtuig en dan zie je er na zo'n lange vliegreis uit als een vogelverscrikker!
Vergeet vooral je zonnebrandcreme en aftersun niet als je naar een warm land gaat want het kan daar nogal prijzig zijn (in Cuba betaalde ik ooit eens €25,- voor een klein flesje nivea!!!)Oh ja, en uiteraard je paspoort en fototoestel!
boekie voor onderweg, camera, medicijnen idd (van norit tot zonnebrand en de pil oid) Altijd handig om 1 lange mouwen trui mee te nemen, slippers oid. Haarborstel + extra elastiekje (zal maar knappen als je je haar vast wil hebben). Zonnebril + brillenkoker (heel leuk, bril mee, zonder koker) evt lenzen + voldoende vloeistof. Tampon, maandverband, inlegkruisje.
Ik heb altijd een enorme koffer vol en gebruik de helft niet, maar vergeet dan iets essentieels als een handdoek (heel standaard) of idd ondergoed. Heel fijn zoiets! Zeker als je de koffer 50 keer gecheckt hebt
T-shirt voor als je verbrand bent, muziek, zonnebril, haarelastiekjes.. verder kan ik ook zo snel even niets verzinnen. Owja je opladers voor je mobiel etc.
vonneke schreef:
ID-kaart, die moet ik nog een nieuwe halen!! oepsie.
Jawel, ben pas naar turkije geweest, vriendje van mijn broertje ging mee op id, en dat mocht... En dat was nog zonder zijn eigen ouders ook.. dus denk dat dat geen probleem kan geven
Ik zou ook altijd een lippenbalsem in mn handbagage doen. Mijn lippen drogen nl altijd onwijs uit in het vliegtuig. En ik heb altijd een sjaal ook in mn handbagage zitten, maar dat komt omdat ik heel erg snel keelontsteking krijg in een vliegtuig
Ik ben ook altijd bang dat ik van alles vergeet. Bikini mag je idd niet vergeten en ummm, ik neem ook altijd boeken mee. Om me een beetje te vermaken. Dat was het zo'n beetje, meer kan ik even niet bedenken.