Kusadasi in turkije

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MeiaLuna

Kusadasi in turkije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-05 15:04

Hey,
Binnen 2 weken vertrek ik naar kusadasi in turkije.
we logeren in hotel Marbel.
Iemand hier al geweest?
Of tips om uit te gaan,te shoppen,...
Kom maar op! Haha!

Bonny

Re: Kusadasi in turkije

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 16:32

Ik heb je al een pb berichtje gestuurd
Met alle leuke dingen in Turkije Haha!

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 08:57

Heerlijk wij moeten nog even wachten gaan pas 18 juli!
Een lekker eet tentje is Dedem K zit op op de hoek bij de barstreet!
Mocht je er heen gaan of langs komen doe ze even de groeten van Mary
De paradise bar is echt heel leuk om naar toe te gaan!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 10:04

Mijn vriend (chrisjuhh op bokt) gaat er 28 juni naar toe Ja

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 11:19

Ik ben er ook geweest. De markt is er heel leuk! Wij hebben daar ook paardgereden en gezwommen met de paarden. Er is genoeg te doen.

Voor mij is het 1x en nooit weer. Vond het land wel leuk en de dingen die je kon doen maar de mensen

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 16:34

ik ben juist gek van de mensen daar Knipoog, als je ze een beetje kent zijn ze super aardig...
Ik ga er in de herfst weer heen, we hebben een huisje in kusadasi, dus kan zovaak ik wil Lachen
Het is daar erg mooi, raad je aan om misschien efeze te gaan bekijken. En pammukale is ook erg mooi! Maar wel ver weg.
Milipark heeft ook wel iets, is ook iets verder weg, maar door zo'n ruig park met een jeep heenscheuren is erg mooi!
Pas wel op met oplichters daar, als je iets moois ziet ga dan eerst rondvragen hoeveel het bij andere winkels kost (ze hebben het vaak wel bij meerdere winkels) en dan neem je de goedkoopste en daar probeer je nog minstens een kwart van af te krijgen, ookal zeuren ze over de fabrieksprijs.. Want dat kunnen ze daar Knipoog

anke2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 10:54

Wij zijn daar 2 jaar terug geweest. We zijn ook naar Efeze geweest en dat vond ik heel erg mooi! De stad vond ik ook heel erg leuk en het strand was ook mooi, maar toch denk ik niet dat ik nog een keer naar Kusadasi ga omdat ik me een beetje aan die mensen begon te irriteren op het laatst. Bloos Ik vond het daar ontzettend gemaakt zeg maar. Ik ben nu net terug van Kreta en daar vind ik de sfeer veel fijner. Lachen

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 15:57

Tja, smaken verschillen. Wij mogen die mensen juist heel erg daar, maar wij verdiepen ons ook in de cultuur daar. Leven daar ook als echte turken..
Mijn ouders zijn gister net weer gekomen uit turkije (kusadasi), van 4 weken! Ze hadden het heel mooi gehad. Alleen bij ons huisje stond het onkruid 1 meter hoger dan mijn vader.. Haha, en het stroom/water deed het niet meer.. Typisch turks he? Haha
moesten ze bij ons de tuin onkruidvrij maken, zijn ze even zo vrij geweest om de hele muur + hek eruit te slopen..
Na commentaar van mijn vader hebben ze het er gewoon weer terug ingezet hoor Knipoog

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 13:07

Ik ben vorig jaar ook in kusadasi geweest in hotel olivia en ik ga 23 juli weer naar het zelfde.
Wij zijn ook naar efeze en naar pammukale geweest was wel leuk opzich maar je moet er wel van houden.

Ook zijn we naar de hamman geweest heerlijkk!!

Dit jaar gaan we sowieso naar een 1 of ander groot waterpretpark aqua land.. zag er wel leuk uit vanaf een afstandje..

Ojaa wij hebben een bazaar tegenover het hotel!!