Op het strand in Turkije, hoe vermaken?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Re: Op het strand in Turkije, hoe vermaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 19:44

aaaaaaaah joh in turkije is van allllllllessssss te doen jij ga je echt niet vervelend hoor Haha!

Bonny
Berichten: 4731
Geregistreerd: 20-11-04
Woonplaats: Twente

Re: Op het strand in Turkije, hoe vermaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 14:27

Weetje wat ook leuk is??? Op zon banaan!! *LOL* Dat is echt lachen *LOL*

boemel

Berichten: 8496
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Re: Op het strand in Turkije, hoe vermaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 14:57

Het is zomers inderdaad erg warm in Turkije, maar de warmte is anders als hier in Nederland. Ik kan zelf redelijk goed tegen.

Waar ga je naar toe?
In de meeste badplaatsen heb je een leuke boulevard en/of haven, zodat je ook nog wat rond kan lopen. Verder heb je vaak een hoop keuze in boottochten of boek een keer een excursie met de bus.

Ik heb me nog nooit verveeld in Turkije! Normaal gesproken heb je inderdaad een hoop aanspraak, dus je zult je vast niet teveel vervelen.
Verder een voordeel dat de zee daar nauwelijks golven heeft, zodat je best wel wat kan poedelen in het water Haha!

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Re: Op het strand in Turkije, hoe vermaken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 10:34

Ohw dat met die luchtbed dat ik erop ga liggen en mijn vriend gaat duwen vind ik ook wel een heel goed idee Haha!

Silvaantje: Waar we precies heen gaan, geen idee eigenlijk, ergens waar 3 appartementen bij elkaar staan, 400 meter van het strand af en een gezamelijk zwembad, hoor ik net van mijn vriend, maar daar wordt je ook niet veel wijzer van. We gaan in ieder geval 2 juli weg. Lachen

Ik moet eerlijk zeggen, wordt ook wel een beetje bang van die verhalen, 50 graden en zelfs een keer 59 graden geweest !! hoop niet dat wij dat mee maken eigenlijk.

In ieder geval veel tips, OK dan! bedankt voor de reacties!!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Re: Op het strand in Turkije, hoe vermaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 16:47

Er wordt vaak veel georganiseert op het strand.
Bij ons bij het hotel zorgden het animatie team voor veel leuke dingen. Dus vervelen deed je bijna niet. Lachen
Ik denk dat in de zomer het moeilijker uit te houden is qua hitte om iets te gaan doen dan in de meivakantie bijvoorbeeld.

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Re: Op het strand in Turkije, hoe vermaken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 13:44

Ik ga over anderhalve week naar Turkije. Heb er heel erg zin in, ben er nog nooit geweest. We gaan naar Kusadasi.