pech op vakantie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loetjuhJarig

pech op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 15:11

hoi mensen ik moet voor school een werkstuk maken over pech op vakantie dus hebben jullie verhalen over pech op vakantie dan hor ik het graag mag over alle landen, auto pech van alles en nog wat... dus vertel je verhaal Knipoog

alvast bedankt
anouk

Guinevere

Re: pech op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 03:10

Nou echt spannend is het niet, maar goed ... Knipoog

Het was 's avonds laat, het eind van onze vakantie in LA, en we waren op zoek naar ons hotel, gelegen aan W. Manchester Blvd. Nou is LA echt een doolhof, maar gelukkig had ik van te voren nog snel even de route geprint. We waren allebei erg moe dus we waren maar wat bij toen we de W. Manchester afslag vonden. Nou zijn straten in de VS veeeel langer dan in Nederland, maar goed, toen kon het toch niet lang meer duren. Alleen konden we het nummer niet vinden. Dus U-turn gemaakt en nog een keer gekeken ... en nog steeds onvindbaar. Dus nog maar een keer en wat bleek we zaten op W. Manchester Ave. ipv Blvd. Bloos Snel de route erbij gepakt, maar het was toch de goede afslag. Wat bleek, Ave. en Blvd. lopen in elkaar over, dus na een tijdje zaten we eindelijk op de goede straat, maar nog steeds was het hotel nergens te bekennen. Nog maar een keer omgedraaid, maar het was er echt niet. Nog maar wat verder doorgereden en toen zaten we ineens op E. Manchester Blvd. en in een niet zo fijne buurt. Haha! Dus maar weer terug, maar ja daar was het ook niet. Uiteindelijk nog maar een keer omgedraaid en helemaal doorgereden tot E. nog een keer overging in W. en toch nog het hotel gevonden.

Hmmmm was het een beetje te volgen? Tong uitsteken Hier is een stukje van de kaart waarop de namen met groen onderstreept zijn. Afbeelding

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-05 16:46

jaren geleden gingen we op weg naar oostenrijk met 2 auto,s vlakbij de grens doet de auto van mijn vader raar, wegenwacht gewacht gebeld en na een poos konden we weer verder. Na een paar uur hoort mijn vader een vreemd geluid bij de auto van mijn broer(allebei auto monteur) ja hoor v snaar kappot, op zaterdag geen garage open. Via via uiteindelijk een klusser gevonden die wilde helpen. na een paar uur weer op weg met 2 auto,s en 2 honden er in. Mijn broer raakt even later betrokken bij een ketting botsing na gepraat te hebben met politie mochten we verder. Auto was eigenlijk totalos, mijn schoonzus zat ongemakkelijk want de auto was vervormd. Na aankomst 24 uur verder(normaal 12 uur) en 2 vervelende honden waren we het meer dan zat. Na 2 dagen breekt er bij mijn vader iets af bij zijn autostoel en zat hij helemaal scheef maar een buurman kon de stoel lassen.De vakantie verliep verder zonder problemen.We reden terug en dat ging goed tot de nederlandse grens, mijn vaders auto hield er mee op dus heeft mijn broer ons gesleept wat officieel niet mag zover naar huis. 2 weken later belt mijn broer op dat hij aangeren is door een auto, dus dat was echt einde auto. Dit heeft er voor gezorgd dat we voor taan met een bus op vakantie gingen.

loetjuhJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 21:42

bedankt voor jullie reacties;)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 15:32

Toen wij voor het eerst op wintersport gingen scheurde ik mijn kniekapsel ik ging in het gips. Een paar dagen later zeg ik tegen mijn moeder ik voel mijn broek, kan niet zij mijn moeder. Ik doe mijn broek uit en zie allemaal gaten in het gips. Mijn vader wilde niet terug naar dat ziekenhuis want daar liepen de patienten met bierflesjes rond. Ik zat van onder tot boven in het gips heel lastig. Kom ik in nederland wordt er gezegt dat gips helemaal niet nodig was.

klaziena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 13:38

Op de eerste dag van onze vakantie werd de autoruit ingeslagen en de auto leeg gehaald!! Als je het verhaal nog nodig heb moet je het maar laten weten dan vertel ik het je wel ff!