Tunesie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Tunesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-05 23:04

Half juni gaan mijn vriend en ik 2 weken naar Tunesie (hammamet). Wie is daar nog meer geweest? Alle info is welkom!

Vanes

Re: Tunesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 15:31

In Tunesie zelf ben ik niet geweest, wel in Djerba het eilandje dat daarbij hoort.
Veel mensen die in Tunesie zelf zijn geweest die ik ken hebben het wel naar hun zin gehad.
Ik denk dat juni wel een mooie tijd is om te gaan ivm de hitte in de zomer.

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 23:31

Ben een paar jaar geleden in de zomer naar Monastir geweest in Tunesie.
Wij zijn een week geweest, was echt een zon-zee-strand-relax vakantie, als dat je bedoeling is dan zit je daar wel goed!
Wij hadden een mooi hotel met geweldig mooie zwembaden en direct aan het strand. Ik zou er zo weer heengaan, het is ook nog eens helemaal niet ver vliegen!
In de echte zomermaanden kan het er wel flink warm worden.

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 11:05

Wij zijn 7 jaar geleden ofzo naar Tunesië geweest ook wij zaten in Monastir. Het was omdat mijn opa en oma 40 jaar getrouwd waren, dus gingen we daar met de hele familie heen.
Wij zaten ook in een superlux hotel supergroot zwembad erbij en gelijk aan het strand! Lachen Ook hebben we daar verscheidene tochten gemaakt. Kamelentocht dat was echt geweldig om te doen.
Verder kan ik me eigenlijk niet zoveel meer herrineren daarvan is al zolang geleden Knipoog

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 15:35

In ieder geval bedankt voor de reacties tot nu toe.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:57

Ik heb net een last minute geboekt naar Hammamet, 19 juni vertrekken we :D . Misschien lopen we elkaar wel zonder het te weten tegen het lijf... :D Heb jij trouwens vaccinaties gehaald als ik vragen mag?