paardrijden in kroatie

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
terorita

Berichten: 7180
Geregistreerd: 09-09-04

paardrijden in kroatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 11:16

vorig jaar naar kroatie geweest prima bevallen caravan daar in de stalling gedaan
in julli gaan we weer zoon lief vermaakt zich aan het strand,
man lief neemt zijn motor mee de mannen van mijn vriendinnen nemen ook hun motors mee
we vertoefen weer op camping lantarna camp.
hartstikke leuk,aangezien de heren lekker met hun motors en bootjes
kunnen spelen en wij onze hobby ook in het buitenland willen uitoefenen,(even lekker uitwaaien naar zo een lange vermoeide dag op het strand)
zijn we op zoek naar een manege of paarden verhuur waar we echt lekker kunnen rijden,vorig jaar hebben we dit ook gedaan
op de manege van de camping,ben nog nooit zo uitgerust van een ritje te paard afgekomen alleen maar gestapt en een klein drafje.
kijk we hoeven natuurlijk niet een uur lang te crossen.
maar een leuke rit(,het liefts door water) is wel lekker

dus om een lang verhaal kort temaken
wie weet een leuke rit te paard in de buurt van de camping

lantarna camp in de buurt van porec
dus niet de manege naast de camping

alle tips zijn welkom

wendely

Berichten: 4115
Geregistreerd: 22-10-03

Re: paardrijden in kroatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 22:16

Jaa die camping ken ik idd vlakbij Poréc:D
Wij stonden altijd in Vrsar op camping portosole ook geweldig leuk Lachen
Vlakbij Vrsar kun je paarden huren niet echt een manege. Maar gewoon een man die daar een aatal 10 á 15 paarden heeft en ze verhuurt onder burgeleiding of zonder.
Hoe vind je het?:
Je rijd vanaf Poréc richting Vrsar tis eigenlijk een doorlopende lange weg. Je moet in Vrsar gewoon die weg volgen richting vliegveldje wat daar vlakbij Vrsar ligt. Om naar dat vliegveld toe moet je op een gegeven moment rechts. Die weg volgen en dan op een gegeven moment heb je aan de linker kant een vliegveldje zitten. En 100 meter terug aan de rechter kant kun je de paarden als het goed is al zien staan.

(Ik hoop dat het er nog is Tong uitsteken Tis namelijk alweer een dik jaar geleden dat wij daar zijn geweest Lachen )

terorita

Berichten: 7180
Geregistreerd: 09-09-04

Re: paardrijden in kroatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 14:43

he bedankt voor de tip

heb je daar toen ook zelf gereden,zo ja is dit toen bevallen
en zien de paarden er goed uit??

wendely

Berichten: 4115
Geregistreerd: 22-10-03

Re: paardrijden in kroatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 13:53

Ja ik heb daar zelf 3 keer gereden! Vond het hartstikke leuk mooie bosrijke omgeving omdoorheen te rijden. Tip: Neem wel een burgeleidster mee zei kennen de weg daar tog net even wat beter dan ons Knipoog
De paarden zagen er toen nog wel goed uit. Ja ok je moet niet verwachten dat ze er zo uitzien als de meeste hier. De paarden hier zijn tog echt wel verwent hoor Haha!

Anoniem

Re: paardrijden in kroatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 21:04

JAAA DIE CAMPING DAAR BEN IK 2 JAAR GEWEEST OEEH GEWELDIG Vork Haha!.

Ik heb bovenstaand commetnaar enzo niet gelezen. Maar als je aan het begin van de camping staat met je rug naar de camping en dan rechts af kom je vanzelf een manege tegen aan je linkerr hand Haha! super rijden daar!!