Vakantie in turkije!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Anouck

Berichten: 4310
Geregistreerd: 29-03-05
Woonplaats: Twente

Vakantie in turkije!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-05 11:08

Ik kwam gister weer uit Turkije twas erg gaaf. ALleen op de heenweg begon het al. om 6uur kwamen we aan op het vliegveld. Niet lang hoeven wachten bij het in checken en we hadden mooie plaatsen. Ons vliegtuig zou eerst om 9 uur gaan. Toen hoorde we dat het vliegtuig om 11 uur ging. Dus wij al balen. Willen wij bijna het vliegtuig instappen zie je in 1x op het bord staan vertraging tot 1 uur wij hartstikke balen natuurlijk. Uiteindelijk om half 2 vertrokken. We waren sochtends om 8 uur int hotel dus meteen aan het ontbijt. Daarna even in de zon geslapen en al lekker bruin gebakken. In die week wat geshopt en natuurlijk veel in de zon gelegen. Komen we weer terug in Nederland zonder vertraging...is het 12 graden echt bagger. Terwijl het daar in Turkije 25 tot 30 graden was. Echt heel mooi. Maar ik ben al wel mooi bruin gebakken. Twas een erg leuke vakantie!

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Re: Vakantie in turkije!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 12:26

waar ben je geweest in turkije?
Mijn ouders zijn zo'n 3 weken geleden ook naar turkije geweest, voor ooglasering, dat was in istanbul. ze hadden ook super mooi weer daar en ze kwamen ook bruinig terug... in nederland was het ook al even wat kouder en nog geen week later vertrokken ze dus alweer naar spanje toe Haha!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Re: Vakantie in turkije!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 23:21

ik ben ook net een paar dagen terug, was echt super! Mis het enorm en zeker met dit oliebol waardoor ik nu alweer verkouden enz ben Boos!

Scotlover
Berichten: 2277
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Vakantie in turkije!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 13:34

Ik was van de zomer ook in Turkije .. k vond het echt leuk ! , maar was verkouden geworden daar Boos!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Re: Vakantie in turkije!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 09:23

ık ben er nog steeds Haha!
het ıs echt super hıer!

jammer dat de tıjden van jou vlıegtuıg veranderen.. dat ıs nıet fıjn. want zo heb je nog mınder aan je dag

de eerste keer voor mıj vlıegen was echt goed bevallen. super gaaf!!! ıedereen ıs hıer heel aardıg. en we zıtten ın een super leuk hotel. Waar gısteren avond Nederlandse avond werd georganıseerd. <met onder andere nederlandse artıetsen zoals Ales (bekend van bosıe rooıe rozen!

eljubo

Berichten: 2201
Geregistreerd: 26-07-03

Re: Vakantie in turkije!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 10:42

Ik ben ook net 2 dagen terug van Turkije Haha!. Maar het was geen 30 graden maar ong. 25 a 26 graden en we zaten in de warmste plaats (Alanya). Welke plaats zit je?

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Re: Vakantie in turkije!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 12:51

eljubo schreef:
Ik ben ook net 2 dagen terug van Turkije Haha!. Maar het was geen 30 graden maar ong. 25 a 26 graden en we zaten in de warmste plaats (Alanya). Welke plaats zit je?


Eergisteren was het in Alanya wel rond de 30 graden.
Ik ben vandaag terug gekomen. En ik mis alle lieve mensen van hotel Riva Delta nu al... *zucht* ik wil terug!! Cool
Ik denk dat ik ga verhuizen naar Turkije. En dan vooral voor Hakan Lovers
De knapste en liefste ober. Ja
Maar helaas moest hij gisterenavond en die avond daarvoor heel lang werken en kon ik hem niet lang zien. En het vervelende is vandaag is hij vrij Verdrietig

We zijn er over aan het nadenken in oktober terug te gaan. Lachen

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Re: Vakantie in turkije!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 13:02

leeeuk leuk leuk Haha! ik ben ook net terug uit turkije WIL TERUGGGGG Haha!