met bagpack rugzak in vliegtuig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hanneke_S

met bagpack rugzak in vliegtuig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 14:30

Ik ga morgen naar Zweden (een vriendinnetje opzoeken) en ik ben aan het inpakken. Ik heb zo'n bagpack rugzak, maar daar zitten natuurlijk allerlei hengsels aan. Kan ik die veilig meenemen in het vliegtuig of moet ik een beschermhoes oid daarvoor kopen, en zo ja wat voor iets heb je dan nodig en waar koop je die?

Alvast bedankt!

EvaC

Re: met bagpack rugzak in vliegtuig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 14:37

Die kan zeker mee met het vliegtuig, je hoeft niet persé een hoes te kopen, je kan op het vliegveld vaak koffers en allerlei andere dingen in plastic laten wikkelen. Dat word ook gedaan zodat je zeker weet dat er geen spul ingestopt kan worden. Kost iets van 5 euro dacht ik.
Veel plezier morgen.

Bohjal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 14:40

Ik had altijd een flight bag (beschermhoes) eromheen, gekocht bij Bever Zwerfsport. Maar ik heb genoeg backpacks op de band voorbij zien komen zonder flight bag hoor, dus dat is echt geen probleem!
Veel plezier in Zweden!

Bohjal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 14:42

EvaloveSandy schreef:
Dat word ook gedaan zodat je zeker weet dat er geen spul ingestopt kan worden.

Dat was voor mij een extra reden om een flight bag te kopen. Dichtritsen, slotje eraan en niemand kan er iets instoppen of uithalen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 14:43

ik zou mijn rugzak (backpack = Engelse naam voor rugzak Knipoog ) nooit zo in het ruim stoppen, maar altijd met een beschermhoes. Ze gaaner erg lomp mee om, en die banden blijven maar al te makkelijk hangen.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 14:46

Ik heb je topic even verplaatst naar BI dat is speciaal voor reisvragen bedoeld.

Zelf ben ik al de halve wereld over geweest met mijn rugzak en heb nooit problemen gehad. Wel even alle banden strak trekken voor je hem incheckt.
Om te voorkomen dat er iets ingestopt wordt maak in hem altijd dicht met tyrips.
Afbeelding

Hanneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 15:47

bedankt voor jullie reacties! Ik heb voor de zekerheid bij de Bever maar zo'n flight bag gehaald!

rosa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 20:50

Duck tape (van dat ziverkleurige tape) doet ook wonderen om al je banden bij elkaar te houden zodat ze niet ergens achter blijven hangen!! En als je toch een flightbag koopt: Koop geen zwarte!!!! Of merk hem heel duidlijk!!! Je zoekt je een ongeluk als je bij de bagageband staat, er zijn veel mesen met een zwarte flightbag.