Tsjechië

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hinata
Berichten: 2980
Geregistreerd: 21-11-04

Tsjechië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-05 15:29

Hallo

ik vraag me af wie er nog meer in tsjechië gaat camperen in de zomervakantie? Weet iemand een leuke camping? met mischien paarden??
Cool

Puk25

Berichten: 141
Geregistreerd: 01-12-04
Woonplaats: Ermelo

Re: Tsjechië

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 13:00

Haha! Hoi Haha! ,
Ik heb 2 jaar geleden met mijn vriend, mijn zusje en haar vriend op een hele leuke camping in Tsjechie gestaan. Tong uitsteken
De camping heet Na spici en ligt in het dorp Kyselka vlakbij de bekende plaats Karlovy Vary (daar heb je al die bronnen).
We hebben toen ook paardgereden, dat kon in het plaatsje Depoltovice. Je kon kiezen tussen een rit voor gevorderden met stap, draf en galop of een staprit voor mensen zonder ervaring. Het is ons daar erg goed bevallen. De paarden werden er goed verzorgd Haha! en de omgeving waar gereden werd is heel erg mooi. Wij kwamen o.a. langs het water, door het bos en over mooie heuvelachtieg grasvelden. Zeker de moeite waard!!!
Als je erheen gaat dan wens ik je heel veel plezier. Tsjechie is een geweldig vakantieland!!! Pling
Groetjes Barbara

Hinata
Berichten: 2980
Geregistreerd: 21-11-04

Re: Tsjechië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-05 20:41

Ok bedankt! Ik kom al mijn hele leven in tsjechië elke zomer 4 weken en elke winter 1 week en we kennen daar ook tsjechen, ik heb ook wel een keertje paardgereden in tsjechië maar ik wou nog een andere plaats weten! bedankt! (nog een keer Tong uitsteken )