Naar Malaga!!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Naar Malaga!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-05 09:49

Ik ga zaterdag 7 mei een week naar Malaga!! Heb er echt heel veel zin in!
Ik moet nog 1 weekje werken, donderdag (hemelvaart) al lekker vrij en de vrijdag erna ook vrij genomen.
Mijn ouders hebben mijn zus, mijn vriend en ik uitgenodigd voor een vakantie naar Malaga! Daar hebben wij natuurlijk geen nee tegen gezegd.
Ik heb gisteren bij Neckerman een stapel bikini's besteld! Het is daar nu 27 graden! Dus hopelijk zit er tussen die stapel eentje die past.
We zitten daar in een soort Villa Felderhof huis met een zwembad.
Het enige nadeel is dat we om 3 uur 's nachts uit Zwolle vertrekken naar Schiphol Slapen
Het is voor jullie niet zo'n boeiend verhaal denk ik maar ik heb er gewoon superveel zin in!

Barb

Berichten: 12087
Geregistreerd: 24-07-01

Re: Naar Malaga!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 15:21

Ik ben met Pasen naar Malaga geweest, erg mooie stad om er te vertoeven. Er is inderdaad ook strand maar dat is wel even een eindje lopen van de stad af. Restaurantjes langs het strand zul je niet vinden, er staan wel een soort eettentjes maar het is er een beetje chaotisch.

Malaga is absoluut niet toeristisch en de meesten spreken dus ook geen Engels! Let op dat als je een tochtje gaat doen met koets en paard dat je van te voren een prijsafspraak maakt, wij waren dus 40(!) euro kwijt. Daarnaast moet je goed opletten voor zakkenrollers want uit de zakken van mijn vriend is 300 euro gerolt, we hebben aangifte bij de politie gedaan maar je schiet er geen reet mee op!

Ik wens je veel plezier!!

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Re: Naar Malaga!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 16:22

Wij zitten 35 km van Malaga af (van de kust af), maar ik denk dat wel een keer naar Malaga zelf gaan. Ik hoef me om de taal niet echt druk te maken hoop ik, ik spreek een beetje spaans dus hopelijk kan ik me een beetje redden zonder engels Knipoog Al zal ik wel voor de hele familie voor tolk moeten spelen.
Klinkt wel gaaf met een koets maar wel prijzig inderdaad! Gaat die tocht echt door de stad Malaga? hmm, dat wordt afdingen dus Haha!
Goede tip van die zakkenrollers! Zal er zeker goed op letten. Mijn vriend is vroeger een aantal keren in Spanje geweest en heeft ook al eens te maken gehad met grijpgrage Spanjaarden! Wel balen voor jullie zeg, daar gaat je vakantiegeld! In het buitenland sta je als toerist nou eenmaal niet zo sterk.
Ik denk dat we niet zo vaak uit eten zullen gaan, we beschikken over een grote buitenkeuken met bbq dus daar zal veel gebruik van worden gemaakt. Daarbij komt dat ik heb gehoord dat je in Spanje niet voor 21.00 uur kan eten en aangezien mijn vader suikerziekte heeft moet hij altijd rond 18.00 uur eten ivm insuline spuiten.
Ben jij ook nog buiten Malaga geweest? Ik ben persoonlijk wel benieuwd naar Gibraltar (om bijvoorbeeld een dagje heen te gaan) Marbella is ook op redelijke afstand.

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Naar Malaga!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 11:02

Ik ga ook heel vaak op vakantie in de buurt van Malaga, bij de kust Carihuela/Torremolinos.
En mn oma en opa gaan er ook elk jaar weer naar toe, 7 mei gaan ze weer voor een maandje Lachen

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Re: Naar Malaga!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 09:42

Misschien zitten ik dan bij je opa en oma in het vliegtuig! Wij gaan ook 7 mei. Wij vliegen om 7.45u geloof ik.

shasta

Berichten: 1270
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Ede

Re: Naar Malaga!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 01:40

IK heb daar in de buurt (in Churrianna tussen Malaga en Tomelinos in de bergen) een half jaar gewerkt. Er zijn veel paarden in die omgeving

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Re: Naar Malaga!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 08:52

shasta schreef:
IK heb daar in de buurt (in Churrianna tussen Malaga en Tomelinos in de bergen) een half jaar gewerkt. Er zijn veel paarden in die omgeving


Kijk, dat is altijd goed natuurlijk!

MelanieS

Berichten: 1044
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Haarlem

Re: Naar Malaga!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-05 16:57

Ik ben daar ook een keer een weekend geweest en heb heerlijk paardgereden bij "Picadero de Lumi" op Andalusiers. Erg leuk!