Ook net vakantie geboekt!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Ook net vakantie geboekt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 19:20

Jups! Eindelijk.. Moet wel nog even geduld hebben want we vertrekken pas 23 augustus.. Maar we gaan lekker 10 dagen genieten van de hete zon in Egypte! Haha!

Can't wait! We gaan naar Hurghada, een beetje relaxen, duiken, en genieten!

Iemand nog tips voor excursies die je móet doen daar?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Re: Ook net vakantie geboekt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 11:53

Klinkt goed, hoor. Ik heb ook gisteren mijn vakantie geboekt en kan niet wachten... Maar ik ga pas in oktober.

sa80
Berichten: 220
Geregistreerd: 29-08-04
Woonplaats: Brabant

Re: Ook net vakantie geboekt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 13:27

Wij zijn in december 2003 2 weken naar Egypte - Hurghada gweest. Echt leuke vakantie gehad.

Je moet eigenlijk wel naar Cairo en Luxor gaan. Het is met de bus heel wat uurtjes rijden en vroeg (lees: midden in de nacht) opstaan maar het is meer dan de moeite waard.

Onze reisleider van Neckerman raadde ons niet aan om met de bus naar Cairo te gaan want het was best ver maar nu we toch in Egypte waren moesten we de piramides e.d. zien! Kussentje meenemen uit het hotel voor in de bus en het is goed te doen!
En meer dan de moeite waard!

In welk hotel zit je?

Het enige wat mij tegen viel in Egypte was dat je 's avonds niet echt lekker in het stadje op stap kunt. Je moet het bijna alleen hebben van het hotel en daar was het in december niet al te druk.

Wel zitten er 3 NL bars en een discotheek maar die waren toen ook niet zo geweldig.

Je moet ook zeker een excursie boeken om te gaan snorkelen (gewoon bij de plaatselijke bevolking die dit aanbieden) deze zijn net zo goed en veel goedkoper dan bij de reisorganisatie waarmee je vliegt!

Als je nog vragen hebt mag je me PB-en.

Veel plezier alvast

enne.... vergeet geen waterschoentjes mee te nemen als je de zee in gaat!