Gaan er meer mensen naar Renesse?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Linda

Gaan er meer mensen naar Renesse?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 19:54

Wij gaan met de hele bups meiden in week 28 naar Renesse, camping Duin&Strand. Zijn er nog meer bokkers die erheen gaan?

Alexx

Re: Gaan er meer mensen naar Renesse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 16:08

zekers..... Weet niet welke week. Ik heb er een bungalow. En ik pleur mijn paard op manege Grol neer Knipoog

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 20:04

punkies schreef:
zekers..... Weet niet welke week. Ik heb er een bungalow. En ik pleur mijn paard op manege Grol neer Knipoog

Vriendin van mij (aiselover) gaat ook elk weekend naar Renesse en in de vakanties met paard, die dan ook bij Grol staat. Mooie grote fries Vingers aflikken

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 20:17

Ik ben er twee jaar terug geweest en heb het er heel erg naar mijn zin gehad. De kroegjes en cafés zijn vrij beperkt, maar wel heel erg gezellig. Een aanrader is om na het stappen nog lekker even naar het strand te gaan, daar verzamelt de jeugd en worden soms ook vuurtjes gemaakt. Ik ga nu al voor het 2e jaar naar de Appelhof omdat ik daar het uitgaansleven iets uitgebreider vind en de gemiddelde leeftijd ligt iets hoger.

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 20:14

patos schreef:
Ik ga nu al voor het 2e jaar naar de Appelhof omdat ik daar het uitgaansleven iets uitgebreider vind en de gemiddelde leeftijd ligt iets hoger.

Wij zijn vorig jaar naar de Appelhof geweest, maar wilden dit jaar iets anders. (omdat je anders gaat vergelijken enzo, en dan kan het mss tegenvallen omdat het vorig jaar zo leuk was)

Welke leeftijd zit dan met name in Renesse?

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 09:43

Gemiddelde is ongeveer 16 jaar, aangezien ik zelf bijna 18 ben zou ik dat nu te jong vinden. Wij waren eigenlijk ook helemaal niet van plan om nog een jaar in Nederland op vakantie te gaan, maar doordat we allemaal een druk schema hadden kwamen we toch bij de Appelhof uit.

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 14:34

patos schreef:
Gemiddelde is ongeveer 16 jaar, aangezien ik zelf bijna 18 ben zou ik dat nu te jong vinden. Wij waren eigenlijk ook helemaal niet van plan om nog een jaar in Nederland op vakantie te gaan, maar doordat we allemaal een druk schema hadden kwamen we toch bij de Appelhof uit.

Bij ons zijn de meeste 17(en sommige nog net 16) achja mss dat wij net een week hebben met oudere Knipoog