Vakantietips??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Toess

Vakantietips??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 16:27

Wij moeten nog een vakantie zoeken en boeken en de hele reutemeteut..

Hebben jullie tips?

Zal ong. een groep van 8-10 personen worden, richting de zon(frankrijk-spanje of misschien dichterbij). Met wat uitgaansgelegenheid.

Ik wil graag wel wat organiseren, want vorig jaar viel ons het huisje heel erg tegen(was niks te doen in de omgeving en huisje zelf in slechte staat) en misschien dat jullie iets weten waar je zelf ook al eens bent geweest?

Linardsje23

Re: Vakantietips??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 16:28

zie bokt internationaal Lachen

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 18:11

Ohw ja dat bestaat ook nog Clown

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 23:03

Ik heb je topic verplaatst naar BI Knipoog

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:32

Kijk eens op de site van mijn onderschrift. Ik denk wel dat ze maar maximaal 5 kan onderbrengen. Ook makkelijker met de paarden (er zijn er maar 6 en Sandra moet zelf natuurlijk ook mee om de weg te wijzen. Ik weet dat je daar heel lekker eten krijgt, het hele leuke mensen zijn, leuke paarden, mooie omgeving, ik woon er ook...
Je kunt ook met mensen komen die niet rijden, je kunt er kanoën, mountainbiken, wandelen. Als je met meer komt kunnen die misschien in een tent ofzo? Oh, het is wel een engels stel, dus je moet wel een beetje engels spreken. Het is niet nodig om het vloeiend te spreken, hoor, ze heeft ook wel eens Scandinavische gasten die er niks van bakken, maar dat mag de pret niet drukken! In elk geval wel in het engels mailen aub.
Je kunt ook met z´n allen naar de camping in Góis komen en losse ritten probren te regelen, maar da´s dan wel moeilijker. Of gewoon het rijden vergeten voor de vakantie en je storten op extreme sports? Transserrano organiseerd leuke dingen als aan een kabel over de rivier, bergbeklimmen, wildwater kanoën (die kun je ook zo huren, trouwens). Je kunt hier in de rivier zwemmen, lekker aan de rivier op een terrasje zitten en het is allemaal heel goedkoop!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-05 13:25

Portugal is iets te ver weg, en er zijn misschien van de hele groep 3 die paardrijden en de rest die zal wel geen zin hebben om vlakbij de paarden te zijn. Maar het klinkt verder echt goed maar niet echt wat ik zoek Lachen Iig bedankt!

yolandagene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-05 08:56

Kijk maar op de site van http://www.hipicarodonya.com

Het is een manege in noord Spanje, een half uur rijden van Salou, en 20 minuten van Torredembarra en Altafulla. Ze doen trektochten, clinics en dagtochten, wat misschien wel iets voor jullie is, gezien niet iedereen wil rijden.
Het is echt een hele mooie manege, mooie paarden en de mensen heel vriendelijk. Ik heb daar zelf een clinic gereden, en het is erg goed bevallen.

Groetjes.