ik ik ik ben er geweest 4 of 5 jaar geleden met mijn ouders en paar mensen van de duikclub. Het was voor mij en mijn zus de 1e keer dat we in Egypte waren. Het hotel is niet luxe enz maar het eten smaakte goed. Terwijl ik al een moeilijke eter ben. Broodje hamburger. Een Mac in het stadje. Onder water is het daar echt super mooi. Echt een mega gave ervaring. Dahab is echt een bedoeiien dorp. Leuke winkeltjes, 'savonds eten aan de zee. Overal lampjes,muziek,waterpijpen. Bij ons hotel sliepen 2 zwerfhonden super lief en die hebben heel de week bij ons voor de deur geslapen. We wouden ze meenemen naar nederland maar dat werd te duur
In egypte moet je zowiso afdingen. Vooral als je blond bent wordt je veel aangekeken. Ze wouden me gaan kopen voor 1000 kamelen haha.
Misschien dat ik nog foto's kan vinden dan zet ik ze er wel op
Verder ben ik in sharm el shaik , EL gouna, El quesier geweest.
Super mooi land
owja we gingen in de herfstvakantie. Ik zou niet in het hoogseizoen gaan want je verbrand levend zo warm is het daar. De herfst vakantie is de beste periode vind ik dan. Niet te warm niet te koud. watertemperatuur was 28 graden en op het land 35, 40 graden. In de zomer kan het 50graden worden. Geen pretje dus