Paardrijreisje gewonnen!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miepmiep

Paardrijreisje gewonnen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-05 11:26

Nouja, onder het motto van "ik win nooit wat", om precies te zijn, mijn vriendinnetje heeft een reisje gewonnen, en IK MAG MEE!!

Lekker een weekend paardrijden in de ardennen, volpension... Super he?

We wilden eerst eind mei, begin juni gaan, maar door omstandigheden kon dat niet doorgaan, en opeens hebben we besloten al over 3 weken te gaan!

Ik heb zoooo'n zin!

Ojasper

Re: Paardrijreisje gewonnen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 15:18

Zo leuk hoor! Heel erg veel plezier en maak maar flink veel foto's!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-05 21:38

Wat tof!
Ben jalours op je, 'ik win nooit wat' Haha!

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 16:21

Natasja91 schreef:
Wat tof!
Ben jalours op je, 'ik win nooit wat' Haha!

Nee whaha, ik ook niet Scheve mond

Kei gaaf Lachen alvast veel plezier Cool

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 13:55

Eerlijk gezegd win ik ooit nooit wat. Gelukkig heb ik een vriendinnetje die daar dus geen last van heeft... Haha!

Het wordt het weekend "zwerven door de ardennen" van Time Out. Ik heb het eens doorgenomen, en het ziet er super uit! Ik kan niet wachten!

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-05 14:46

Waarmee heeft ze dit gewonnen? Uit de paard & co? Daar zag ik nl. zoiets staan Haha!

Stoer hoor, heel veel plezier OK dan!

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 14:52

Nee, op Scheveningen te Paard was 's avonds een feest, en daar was ook een loterij. Heel weinig mensen, maar veel verschillende prijzen, maar wij gaan er met de hoofdprijs vandoor! Haha!

rosa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 21:52

Hoi miepmiep, ben je al geweest? Ben benieuwd hoe het is geweest!!
Ik ga a.s. weekend naar de ardennen en heb daar een rit afgesproken samen met mijn vriend en de eigenaresse. Heb er veel zin in, al zal het voornamelijk stappen worden want mijn vriend kan helemaal niet paardrijden (was geen probleem!!, rustig aan!)
Laat je horen hoe het was?

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 10:22

Hey Rosa! Ja, ik ben dit weekend geweest. Met Karin, je kent haar misschien wel, ze werkt op de manege. Ik heb er alleen een gebroken neus en een blauw oog aan overgehouden... Blauw oog

Maar verder heerlijk gereden, het is daar heel mooi en rustig, super om te rijden! Heel veel plezier met je vriend!

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 10:25

Gebroken neus en blauw oog..... Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

rosa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 10:49

Ja, Karin is op dinsdag altijd op stal. Aardige meid is dat.

Maar hoe krijg je die neus en dat oog nou voor elkaar? Heb je een laaghangende tak geraakt? Wat balen zeg!! Huilen

Heb je er veel last van? En is je neus mooi ingepakt nu?

Veel sterkte ermee!!

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 11:25

Tsja, die neus, gewoon pure pech...
Ik had een zenuwpees-merrie. Ze werd erg nerveus als ze vaststond, en heeft meerdere malen met haar volle gewicht en kracht aan het touw gehangen als ze bijvoorbeeld gepoetst werd, of stond te rusten tijdens de lunch (Ze heeft zich toen zelfs losgerukt). Zondagochtend was ze buiten ook elke keer in paniek, en heb ik haar uiteindelijk in de stal vastgezet, en dat ging goed, totdat de hond achter haar langs liep en begon te kwispelen... Die staart ging langs haar achterbenen en ze had het niet meer. Echt pure paniek! Ik stond er toevallig naast, en ze heeft zich weer losgerukt, maar dit keer kwam ze met volle snelheid en kracht met haar hoofd tegen het mijne... Boos!

Flinke bloedneus dus, en later werd het dik en zakte de bloeding door onder mijn oog. Ik heb zondagochtend dus ook de rit maar even aan me voorbij laten gaan, en heb pas na de lunch meegereden. Jammer, maar wel het beste, achteraf.

Nu heb ik alleen nog maar een kop van beton, en een lelijke blauwe dikke neus. En een blauw oog dus...
Ik heb even de huisarts gebeld, en die kan er ook niks aan doen, dus ik laat het maar rustig genezen. Hij staat gelukkig nog recht Haha!

Het had trouwens ook best een overhangende tak kunnen zijn hoor! We hebben echt dwars door het bos gereden, er waren soms niet eens paden!
Er was zondag (1 mei, feestdag in belgie) een autorally in de buurt, en ook een soort wedstrijd voor koetsen, dus we konden eigenlijk geen kant op. Maar wel gaaf, al die alternatieve routes!

Mijn paardje was trouwens wel heel lief om te rijden. Er zat geen stuur en geen rem op, maar dat was eigenlijk geen probleem. Ze hobbelde gewoon rustig met de groep mee, dus ik heb heerlijk ontspannen kunnen rijden. We hebben heel veel gestapt en af en toe een heerlijke (lange) galop gemaakt. En het weer werkte natuurlijk ook goed mee. Gewoon in je hempje rijden, beetje verbranden, het was heerlijk!
Al met al was het een onwijs leuk weekend!

rosa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 08:29

Die neus lijkt me idd wel minder! Gelukkig is tie nog recht!
Klinkt allemaal wel heel leuk. En wat heerlijk dat je zo mooi weer had! Ik ben bang dat wij een weekend in de regen zitten.... Wilde nog gaan kamperen ook....
Beetje jammer, maar we zien wel hoe het loopt.

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 10:39

Ach, er werd voor ons ook max 17 graden en zwaar bewolkt voorspeld. Mooi dat we in een hempje buiten gereden hebben en behoorlijk verbrand zijn!
Afwachten dus maar...

Nogmaals: Heel veel plezier daar, maar dat zal wel lukken, denk ik zo.

Wens je vriend succes met de spierpijn Haha! Een potje tijgerbalsem zal misschien geen overbodige luxe zijn...

X_Paardjes_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 11:35

Hoi,

Gaaf hoor! Gezellig !! Haha! Haha! Haha!

Nou Groetjes!!