Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) meegeweest een documentaire maken over prostitutie daar (oudere nederlandse vrouwen die daar jongens opzoeken) Heb dus zowel op het strand gelegen (witte stranden, golvende zee, fruitmeisjes, massages op je strandstoeltje enz, super!) als verder het binnenland ingetrokken en ben zelfs met het leger mee naar Senegal geweest (nog een verhaal apart, we moesten een videoclip maken van de band van het leger en de hoofdcommandant was verkleed als vrouw. bizar
)
)

Mijn zus is net weer terug uit Gambia, ook zij is er nu 3 keer geweest. We zijn echt helemaal verliefd op dat land. Wij hebben ook contact middels brieven en telefoon met een gezin. Het jongste meisje gaat op onze kosten naar school (€ 50,- per jaar) De mensen zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. Tja, opdringerig zijn ze wel en zeker op het vliegveld (heb je net 6 uur in het vliegtuig gezeten en dan stormen er een heleboel jonge jongetjes op je af voor geld) Het lijkt heel zielig, maar hoe zielig en sneu je het ook vindt, Gambianen hebben geen honger of dorst, dat moet je niet vergeten. Je moet ze zeker op het vliegveld helemaal niets geven en stug doorlopen
(in het nederlands afbekken snappen ze ook heel goed) Maar zodra je in het hotel bent is het geweldig, een oase van rust, zon en vriendelijke mensen. Wij gaan altijd naar het Senegambia beach hotel. Dat is een middenklasse hotel maar op zich prima om je vakantie door te brengen. 's morgens zitten de aapjes bij je op het balkon
. Verder kun je heerlijk genieten aan het strand en zwemmen in een geweldige zee.
dus ik hou nu maar op, als je nog meer wil weten of vragen hebt hoor ik het wel.
en hebben we veel te veel betaald. Maar dat hadden we echt wel door en we gunde die mensen gewoon een extraatje. Toch?!