De kanaaleilanden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linardsje23

De kanaaleilanden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-05 14:25

Hallo bokkers,

Ik vroeg me af of iemand hier weleens op de kanaaleilanden is geweest (tussen engeland en frankrijk in). En of dat een beetje de moeite waard is. Lijkt me misschien wel leuk om een keer naar toe te gaan en het is best dichtbij.

Kommaar op met jullie verhalen Haha!

UK_eef

Re: De kanaaleilanden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-05 11:45

Ik heb gehoord dat het erg erg mooi is en dat veel Britten er al geweest zijn of plannen hebben er naar toe te gaan!

Ik ben er zelf nog niet geweest maar ben wel benieuwd! Net zoals jij natuurlijk haha. Haha!

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 16:45

Ik ben ook erg benieuwd Lachen

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 21:44

Ik ben er een paar jaar geleden geweest. Erg leuk, maar wel een beetje voor bejaarden, althans Guernsey dan! Ik vond Sark het leukst, omdat daar de tijd heeft stilgestaan en het is gewoon ook een mooi eiland. Jersey is groter en drukker. Ik denk dat daar ook wel meer te doen is. Wij zaten voornamelijk op Guernsey.

Dus....leuk, maar niet echt "wild" Ik weet niet wat je er precies van verwacht. Ik weet wel dat het anders is dan ik dacht. Ik had verlaten stranden, vuurtorens en een beetje "cape cod" sfeer verwacht (niet dat ik daar geweest ben, hoor! Haha! ) dus dat viel een beetje tegen.

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-05 18:17

bedankt voor je reactie Lachen

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-05 11:20

Pfff.... Ben 1x op Jersey geweest, maar is alweer een tijdje geleden Haha!
Ben niet heel erg enthousiast Bloos

alles is echt verschikklijk DUUR. Er waren we wat dingen te doen, maar niet erg veel.
Ik herinner me een schelpenmuseum en dat soort dingen Rolleyes
1 museum was wel interessant, weet niet meer precies wat het was, iets van uit de oorlog iig.

Verder vond ik het strand niet bijzonder en een ontzettend groot verschil tussen eb en vloed.
's ochtends ging je liggen, met je voeten bijna in de zee, 's middags moest je 100 meter lopen voordat je bij zee was (en dan kwamen er allemaa van die hoopje pieren omhoog Misselijk).

Verder wel mooie natuur enzo, wat van die rotskliffen en heel veel heideplantjes en erg veel overlbijfselen uit de oorlog.

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-05 11:56

Bedankt voor je reactie, is ook weleens goed om iets negatiefs te horen erover. Beter dan dat je er komt en het tegenvalt.