HELLLP!!! groot probleem... waar moeten we op vakantie??

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ramoontje
Berichten: 71
Geregistreerd: 10-04-04

HELLLP!!! groot probleem... waar moeten we op vakantie??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 21:22

hallo,

wij zijn 2 meiden van 18 jaar en we willen graag op vakantie gaan. We willen naar de zon en zee en uitgaan, maar het moet ook weer niet disotheek in en uit zijn. Ook willen we leuke excusies maken. We dachten zelf aan Kreta, maar nu hadden 2 mensen gezehd dat er niks aan was. Wat vinden jullie?? of weet je misschien nog een plek waar we echt eens naartoe moeten gaan???

XXX Ramona en Meliss

Anoniem

Re: HELLLP!!! groot probleem... waar moeten we op vakantie??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 16:18

Ik ga zelf ook met een vriendin op vakantie (wij zijn ook 18). We gaan waarschijnlijk naar Hongarije, Siofok om precies te zijn. Of we gaan misschien naar Kroatie, Rovinj.
Kijk anders even op www.beachmasters.nl daar staan een heleboel leuke vakanties op!
Succes ermee!

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Re: HELLLP!!! groot probleem... waar moeten we op vakantie??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 20:23

Kreta niets aan? Daar heb ik vorig jaar niets van gemerkt Clown
Ik heb vorig jaar 2 weken in de buurt van Agios Nikolaos, deze stad ligt wat meer in het oosten van het eiland. We zaten bij een groepje huizen dat Ammoudara heette (Appartementen Cretan Village). Er is daar ook een mooi strandje op loop afstand.
Bustijden van het hele eiland kan in je elke (regionale) hoofdstad gratis bij de busstations afhalen. Tijden kan je best met een paar scheppen zout nemen, maar ze komen wel Cool

Verder staat de omgeving Chania/Rethimon nog op de lijst Lijst

klaziena
Berichten: 114
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: nh

Re: HELLLP!!! groot probleem... waar moeten we op vakantie??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 15:53

Kreta niks aan??? weet niet waar hun gezeten hebben hoor maar ik + heel veel mensen die ik ken vinden het helemaal top!
Ben er 2 jaar geleden in juli geweest met 5 vriendinnen, nou echt een feest hoor daar! ik zat in hersonisos ( weet niet meer hoe je het schrijft) dat is the place to be! als ik jullie was zou ik daar heen gaan in de buurt van het centrum of star beach, taxi rijdt je voor een paar euro heen en weer
succes!