Ik ga samen met mn vriend begin Juli 10 dagen naar Rovinj en ik heb er echt al súperveel zin in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wido4ever schreef:Ja ik ben vorig jaar 10 dagen geweest met een vriendin..naar Istrie, Medulin. Echt heel gaaf. Vond het heel mooi daar en de plitvice meren moet je echt gewoon gezien hebben! Zo ongelooflijk mooi!! Verder kon je waar wij zaten ook gezellig stappen en natuurlijk zonnen en zwemmen. Ja echt een super vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar!
Wido4ever schreef:Ja ik ben vorig jaar 10 dagen geweest met een vriendin..naar Istrie, Medulin. Echt heel gaaf. Vond het heel mooi daar en de plitvice meren moet je echt gewoon gezien hebben! Zo ongelooflijk mooi!! Verder kon je waar wij zaten ook gezellig stappen en natuurlijk zonnen en zwemmen. Ja echt een super vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar!
Oscar schreef:Wij zijn een paar jaar geleden in Kroatie (Istrie) geweest, oa. Rovinj, Porec, Pula en Opatija.
Rovinj en Porec was hartstikke gezellig
Opatija vond ik wat minder, het is wel een mooi stadje maar een beetje 'suf'.
Pula vonden we echt helemaal niks, daar zijn we na 1 dag weg gevlucht
Alvast heel veel plezier in Rovinj, daar kun je je vast wel vermaken
regine schreef:Iets paardachtigs Lipica ligt ook in de buurt en zijn meestal wel excursies naar toe.