Ik ga samen met mn vriend begin Juli 10 dagen naar Rovinj en ik heb er echt al súperveel zin in
De foto's die ik heb gezien waren ook enorm mooi
dus ik hoop dat het niet tegenvalt. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

De foto's die ik heb gezien waren ook enorm mooi
dus ik hoop dat het niet tegenvalt.

.) Het was echt GE WEL DIG
. Wij zaten dan wel boven aan en moesten nogal wat treden naar beneden lopen voordat we bij het strand waren, Maar verder was het echt geweldig
. Mensen zijn idd super aardig, het eten is heerlijk
, en ik heb er zelfs paard gereden
. WAAUUS volgend jaar weer
. Wido4ever schreef:Ja ik ben vorig jaar 10 dagen geweest met een vriendin..naar Istrie, Medulin. Echt heel gaaf. Vond het heel mooi daar en de plitvice meren moet je echt gewoon gezien hebben! Zo ongelooflijk mooi!! Verder kon je waar wij zaten ook gezellig stappen en natuurlijk zonnen en zwemmen. Ja echt een super vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar!
en heb er reuze zin in. Ga samen met 4 vriendinnen o.a. adil35.

) Ow, en het plaatsje Pula oid is ook niet echt levendig... Verder moet het goed komen denk ik!

Wido4ever schreef:Ja ik ben vorig jaar 10 dagen geweest met een vriendin..naar Istrie, Medulin. Echt heel gaaf. Vond het heel mooi daar en de plitvice meren moet je echt gewoon gezien hebben! Zo ongelooflijk mooi!! Verder kon je waar wij zaten ook gezellig stappen en natuurlijk zonnen en zwemmen. Ja echt een super vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar!
Oscar schreef:Wij zijn een paar jaar geleden in Kroatie (Istrie) geweest, oa. Rovinj, Porec, Pula en Opatija.
Rovinj en Porec was hartstikke gezellig
Opatija vond ik wat minder, het is wel een mooi stadje maar een beetje 'suf'.
Pula vonden we echt helemaal niks, daar zijn we na 1 dag weg gevlucht
Alvast heel veel plezier in Rovinj, daar kun je je vast wel vermaken

) en Joegoslavië liggen daar vlakbij. Tsja die camping was niet veel soeps het hotel wat er bij was hadden destijds soldaten in overnacht dus kogelgaten waren overal nog te zien
Maar verder heel mooi!
Ik ben eigenlijk bijna overal daar geweest wij gaan er al zoon 6 jaar heen
En ik ben ook in rovinj geweest das egt een leuk plaatsje gezellige haven 
regine schreef:Iets paardachtigs Lipica ligt ook in de buurt en zijn meestal wel excursies naar toe.
Alleen vele paarden droegen de sporen na van ruwe ruiters die bij die diren flink in de mond hadden gehangen.
Verder hadden wij een behoorlijk saaie rondleider
Je kan ook de krka watervallen bekijken die zijn ook zeker mooi
Dat was wel zo gaaf
Een aanrader je moet daar zeker gaan duiken op de camping waar ik zat was een duikschool. Dan kon je gewoon megaan
en ik heb het niet zo op dat volk. Wij hebben toen de hele vakantie opgetrokken met een paar nederlanders en dat waren de enigste die daar op de hele camping stonden
De 2e keer waren we bij de caravan en zaten we in de caravan de storm was zo erg dat toen je in de caravan zat de caravan van de grond getild voelde worden
De lucht werd er vlak voor inktzwart het leek net middennacht
Maar dat was gewoon door de storm. Verde zijn bij die storm nog wel doden gevakllen
En als je dan smorgens over de camping loopt vind je allemaal spullen die bij andere mensen zijn wegewaait
Maar verder is croatie een vette aanrader en ik zelf ga er dit jaar weer heen
dus zal wel leuk worden