Mn vriend en ik willen eind April op vakantie gaan, en zitten nu te twijfelen tussen Egypte en Turkije..
In Egypte zouden we dan in Sharm el Sheikh zitten, in hotel Hotel Al Diwan Resort ***
Voor 8 dagen betaal je 199 euro exlucies luchtbelasting enz al die dingen, zou bij elkaar zo'n 300 euro zijn, inclusief vliegen en hotel enz! daarbij is het dan half pension dus ontbijt en avondeten erbij.
Ziet er vanaf de fotos heel mooi uit, en koelkast op je kamer, wat mij erg lekker lijkt met drinken enzo!
maar, het is wel 2km van het strand en ongeveer 8,5km van het centrum van Na'ama Bay.. wat wel weer jammer is want van 8 dagen, zijn er al 2 reisdagen en heb je "maar" 6 dagen over.. zijn lekkr zijn als alles dan in de buurt zou zijn..
verder wel weer 2 zwembaden.
Maar nu zag ik toevallig dat Turkijke in de aanbieding was! in Side, in hotel Hotel Kahraman **
Dat is voor 8 dagen maar 99 euro per persoon exlusief luchthavenbelasting enz en zou dus maar op ongeveer 200 euro uitkomen inclusief alles!
Daar zit alleen een ontbijt bij, maar goed, ik lus niet veel dus het avondeten zal ik toch niet erg lekker vinden, en ik hou dan wel 100 euro over dus kunnen we ook eens ergens anders eten.
Dit hotel zit op een afstand van slechts 950m van het zandstrand en 1,5km van het oude centrum van Side met vele bezienswaardigheden en uitgaansmogelijkheden. Het openbaar vervoer treft u op korte loopafstand aan. (geen koelkast..das weer jammer)
Het is wel een goedkoper hotel, klein.. 1 zwembad maar ach, mij lijkt het heel mooi, voor 15 dagen kun je al voor 183 euro weg, maar dan heb je natuurlijk wel weer 15 dagen aan eten enz erbij dus dat word wel weer een beetje te duur..
Heeft iemand misschien ook enig idee in welk land het in die tijd warmer en lekkerder weer is? ik geloof dat egypte sowiezo mooi is rond die tijd maar TUrkije ook? wil natuurlijk wel elke dag op het strand kunnen liggen een paar uurtjes

en wat zouden jullie doen?