Waar op vakantie?

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MeiaLuna

Berichten: 1211
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Aalst(België)

Waar op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 16:36

Ik zou deze zomer met 2 vriendinnen op vakantie gaan,maar ik wil graag een beetje tips van bokkers Haha!
De eisen zijn:-Veel activiteiten(wegens sportieve vriendin...)
-Veel zon(duh...)
-Heel erg bruin worden zonder het gevoel te hebben dat je zonder zuurstof zit...)
-Niet te duur(we zoeken dus geen 5 sterrenhotel)
Iemand tips?
Vakantiebruchures gaan we natuurlijk raadplegen,maar ik wil gewoon jullie ideeën horen...

Zonnetje81
Berichten: 18798
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Waar op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 16:39

Ik ben ooit naar Mallorca geweest. Was mooi weer heeeel mooi strand en zee en leuk opstap gaan! Ik kan wel voor je opzoeken in welk hotel wij zaten. Dat lag meteen aan de boulevard en was niet luxe ofzo. Gewoon goed zat om daar te overleven. Met half pension en vliegen enzo zaten wij voor een weekje toen op 1100 GULDEN toen, dus nu ongeveer 500 euro.

MeiaLuna

Berichten: 1211
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Aalst(België)

Re: Waar op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-05 16:44

Mallorca ben ik ook geweest en kvond het super,maar wel prijzig...
kan je mij wat meer info geven over jullie hotel en de periode,want ik vind die prijs érg goed meevallen...

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Re: Waar op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 17:21

Hongarije!!

Prachtig weer, schitterende natuur, veel bezienswaardigheden (oa. Boedapest, maar 't is ook erg mooi om gewoon met de auto de landweggetjes af te rijden), Balatonmeer is heerlijk, supergoedkoop (uit eten + drinken voor nog geen 10 euro pp)...

Bed & Breakfast's te over. Maar een leuk huis huur je voor weinig geld. Twee jaar geleden waren we daar met 5 meiden. Huis gehuurd (5 persoons) met eigen zwembad, boomgaard, tennisbaan, 2 badkamers, keuken, woonkamer en 3 slaapkamers voor 500 euro per week...

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re: Waar op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 17:23

AM -> BI

N_atasjaa

Berichten: 2167
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: Vlijmen

Re: Waar op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 19:11

brazilie Haha!

De reis kos meestal wel duur (vliegtuig) tenzij je zo'n all=in reis boekt natuurlijk. Maar als je eemaal daar betn is alles zo goedkoop, voor 35 euro per nacht zit je in een 5 sterren hotel Tong uitsteken
Je hebt er heel veel zon en ook met zuurstof Knipoog

MeiaLuna

Berichten: 1211
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Aalst(België)

Re: Waar op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-05 09:43

Allemaal al heel erg bedankt!Nu kan ik mij tenminste al een idee vormen over andere landen!
Als er nog meer mensen interessante ideeën hebben,laat het maar weten... Haha!

LYSANNO
Berichten: 2164
Geregistreerd: 17-08-04
Woonplaats: Groningen

Re: Waar op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 10:46

TEXEL!!
ik kan die ponys niet missen ! Bloos

Mandyy

Berichten: 30596
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Waar op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 15:05

Frankrijk
naar dezelfde camping als vorig jaar Haha!

Lusitana

Berichten: 22463
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: Waar op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 15:40

Hier in Gois (midden Portugal) kun je kanoën, abseilen, wandelen, mountainbiken, paardrijden...
Bij de rivierstrandjes rondhangen en bruin worden. Eten en drinken is supergoedkoop, voor 5 euro heb je een warme maaltijd inclusief drankjes.
Wel spreken er maar weinig mensen een andere taal dan Portugees. jongeren spreken wel Engels en Frans en sommigen spreken Duits.
Je kunt hier op de camping staan (met tent of in een van hun 2vakantiewoningen), in een klein hotelletje zitten , allemaal beheerd door de (hele leuke) gebroeders Figueiredo (die ook nog een café en zomers een uitspanning bij het water hebben) www.goiscamping.com.pt/campismo1.htm . Of (duurder, maar wel inclusief veel paardrijden, naar mijn vriendin Sandra www.ridingportugal.com

Als je meer info wilt kun je me altijd een pm sturen