Beachmasters... iemand ermee bekend?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SweetTinka

Beachmasters... iemand ermee bekend?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-05 22:14

Heleuw...

Ik wil een vakantie boeken, ben zo overal aant kijken, gogo tours, x-travel en nu kwam ik beachmasters tegen... Ze zijn nog goedkoper bijna dan die andere twee... Maar heeft iemand ervaring met deze reisorganisatie? Is het wat? Of maakt dat niet zo heel veel uit met welke organisatie je gaat?

Charlotte

Re: Beachmasters... iemand ermee bekend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 13:03

Ik hoor er altijd veel goede dingen over. Tis een typisch reisbureau voor jongeren, opgericht in samenwerking met radio 538 als ik het goed heb begrepen.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 13:13

Sophie_kurk gaat daarmee op vakantie, moet je haar anders maar PB-en.

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 21:36

ja beachmasters is vet!!!
veel leuker dan gogo!!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 23:47

waar wil je heen?

van de zomer op Mallorca gewerkt en Beachmasters was altijd met zo'n dus danig kleine groep, dat er bijvoorbeeld tijdens de kroegentocht geen donder aan was.
Gogo stond tenminste met 100 man voor mijn bar Knipoog
vond ze ook erg veel organiseren

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 11:10

Word er met die jongerenreizen nou echt veel georganiseert of niet?
Ik had gekeken op die site's en ze zijn wel goedkoper dan andere. Alleen ik zit niet te wachten op een volgeplant programma. Haha!
Ik wil t liefst heel veel aan t strand liggen en doen waar we zelf zin in hebben. Knipoog

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 11:33

Je bent met zo'n organisatie niet verplicht om met allemaal dingen mee te gaan! Je kan je inschrijven voor de dingen die je leuk lijken, maar als je niks wilt doen kan dat ook gewoon. Je betaald voor de dingen waarvoor je je inschrijft vaak ook nog extra.

Ik ga op vakantie met X-travel.. of Do-it.. wat was het nou Schijnheilig Het was in iedergeval precies dezelfde reis, even duur, all inclusive, zelfde hotel.. alleen bij de een hadden we keuze uit meer activiteiten.

Ik heb verder geen ervaring met met andere organisaties (eigenlijk helemaal geen, want ben nog niet op vakantie geweest), maar ik denk dat het niet zo heel veel verschil is. Als je nagaat dat onze vakantie bij Do-it en X-travel precies hetzelfde was (alleen bij degene die we uiteindelijk gekozen hadden, hadden we wat meer activiteiten waarvoor we ons konden inschrijven)

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 06:42

go go heeft geen leuke reisleiders!! vorig jaar iid geval niet in mallorca!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 01:18

beachmasters is leuk hoor !!! als je wilt kun je allerlei excursies gaan doen, als je niet wilt ga je lekker doen wat je zelf wilt !

ik vond het (inmiddels 5 jaar geleden) erg leuk om met z'n allen met de bus te gaan, dan ken je toch al wat mensen als je aankomt op de camping!

(ik ging dus in mijn eentje)

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 01:31

ben je alleen geweest!? dat vind ik zo stoer dat je dat durft!!

La_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 20:48

Ik ben 2 jaar met GoGo op vakantie geweest.
Vindt dat ze het daar super organiseren, doen niet moeilijk, leuke reisleiders en leuke activiteiten.
Aan die activiteiten hoef je idd niet mee te doen, als je wel mee wilt doen geef je je ervoor op en dan krijg je tehoren waar je moet wezen voor die activiteit.
Ik was vorige zomer in rimini en de groep van GoGo was veel groter als die van Beachmasters, dat waren er maar een stuk of tien (zat toen wel in het voorseizoen)
En voor als je de bestemming nog niet weet: kreta is een aanrader! Haha! (vindt ik tenminste Knipoog)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 22:19

Draak schreef:

Heb vorig jaar toch erg leuke mensen meegemaakt van GoGo... Waar ben je geweest op Mallorca?
Misschien kwam het ook wel doordat ik ze alleen tijdens de kroegentochten zag en dan niet helemaal nuchter...

EstherSi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 21:22

ik ben afgelopen zomer met X-travel naar Blankebergen (B) geweest, best leuke vakantie, erg leuk uitgaan alleen werd ik helemaal gek van die reisleiding, wanneer je ze niet wilde zien stonden ze voor je tent te zeuren waarom je niet mee ging wat doen (vb Dagje Brugge voor 32 euro terwijl je er met de trein voor 4 euro kwam) en al had je ze nodig (een vriendin brak haar been en moest naar het ziekenhuis) dan stuurde zij je weg met het advies dat je maar een taxi moest bellen! en vooral je paspoort niet moest vergeten!
voor mij geen x-travel meer, dit jaar maar eens met gogotours. hier heb ik veel goede verhalen over gehoord en ze hebben veel leuke aanbiedingen! (ik zit voor nog geen 200 euro een week in Lloret de mar, met z'n 2-en in een 4-persoons appartement met het vliegtuig)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 21:09

ik ga deze zomer 2 keer met Beachmasters op vakantie....vriendinnen van me zijn er al eerdr meegegaan. En het schijnt net zo goed te zijn als de andere en volgens mijn vriend zelfs beter georganiseerd me inchecken etc...

Maar goed ligt denk ik ook echt ann bestemming etc... en ook aan de reisleider, is dit een laks persoon dan is het logisch dat het minder is.

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 13:05

Leonoor schreef:
Draak schreef:

Heb vorig jaar toch erg leuke mensen meegemaakt van GoGo... Waar ben je geweest op Mallorca?
Misschien kwam het ook wel doordat ik ze alleen tijdens de kroegentochten zag en dan niet helemaal nuchter...

Ik zat in el arenal, maar onze reisleiders waren helemaal niet bij de groep betrokken, dat vond ik heel jammer... Dus ik dit jaar boeken bij Sunweb, wat denk je ben ik nog geen 21, en val ik weer onder GOGO... Ach ja zolang je ze niet zien heb je dr ook geen last van Sigaar