Curaca0o0o0o....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annaaabloom

Curaca0o0o0o....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-05 23:03

Haaaj mensjes..
Ik ben 3 tot 13 januarieeej.. Naar curaca0o0o geweest...
Het is daar zoooo geweldig.. Echt niet normaal meer...
Pff ik wil trg Verdrietig ..
Ik zat in het Plaza hotel... echt prachtig.. Ik ging erheen met mijn tennisteam.. Was echt een top vakantiej..
Maar wat het o.a. een geweldig maakten was dat Feyenoord 2.. In hetzelfde h0tel verbleef *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* ... En een paar op mijn etage waar ik sliep... Ho eens I was in 7th heaven.. Paar zeer leuke contacten gelegd met een paar spelers.. 0eej wat zijn diej knap, leuk, aardig, lief enz enz enz...
Ik had kamer met balkon en schuin tegenover mij zaten de voetballers in kamers met geen balkon maar groot raam Pling Schijnheilig Pling ... Geweldig uitzicht dus...
Mjaa pff Ik wil zooooooo graag TRG.. whaaaaaah hier is het gewoon stom met dit nederlandse p0ep weer zeg..

Mjaa was gewoon geweldig.. wel groot verschil tussen arm en rijk.. Dat was heel opvallend.. en in een gedeelte van het eiland stonden vieze olieraffinaderijen.. In die gedeeltes hing gewoon vieze Smog..
Mjaa verder super.. geweldige stranden..

Als je er een keer komt.. Moet je zondag avond naar The Weth en Wild op kontiki en Mambo0o beach.. helemaal super OK dan! ..

Liefs Annaaa....
[i]