heeft iemand ervaring met deze camping? is het er leuk? met ze hoeveele ging je en hoe lang? leuke uitgaans mogelijkheden? mis dat wij er heen gaan in de zomervakantie wil jullie ervaringen wel eens weten..
_Linda
Geplaatst: 19-01-05 17:34
dat is een uber-gave-camping! echt een aanrader! we zijn afgelopen jaar geweest, we zijn met 11 meiden geweest, een week lang. Het uitgaan is er ook erg gezellig, zijn vele mogelijkheden. (de wyb, de stoep, braskoer, actania, oka18...) vaak gingen we met de voet naar 1 van die toe. (o.a. de wyb) dan liep je met een hele groep van andere tenten samen ernaar. gaat er wel allemaal om 2 uur dicht, maar op de camping is het nog steeds nafeesten. we lagen meestal rond 4/5 uur in bed, en sommige nog later.
Je hoort vaak dat die camping een zooi is etc. maar dat valt reuze mee! We wilden graag weer terug naar die camping, maja, doen we toch niet, want de als het dan iets minder wordt als vorig jaar, valt het gelijk tegen. maar ik weet zeker dat het zo leuk als die camping bijna niet meer krijgen!
de douches en wc zijn ook goed. (ook belangrijk ) maar ik kan je die camping echt aanraden, ik heb er echt zo'n onvergetelijke-geweldige vakantie gehad!
_Linda
Geplaatst: 19-01-05 17:36
er zitten trouwens wel soms wat boeren tussen, we hadden zelf een hele leuke straat, behalve 2 tenten. waren van die klompendragers, maja, die hebben we steeds voor de gek gehouden enzo
bonney4evver
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-05 20:32
majaa wij zijn ook boeren dus maakt niet uit
lovebonney
Geplaatst: 19-01-05 20:36
jha wou net zeggen!
ff voor de duidelijkheid ik gha ook mee als me ouders meewerken
Marieke_456
Geplaatst: 19-01-05 22:09
En vergeet mij niet
_Linda
Geplaatst: 19-01-05 23:07
echt gewoon naartoe gaan, hahaa. willen jullie btw dan een tent huren?
Marieke_456
Geplaatst: 20-01-05 18:41
Ja Het liefst zo'n legertent, want daar kan je in staan enzo en tis kooler..
bonney4evver
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-05 19:03
xxlindaxx heb je neit wat fotos ofzo
Marrepar
Geplaatst: 20-01-05 21:52
Jaa Appelhof is echt keitof!! Ik kom bijna elke vakantie op Terschelling, al vanaf mn 1e dus ik kom ook regelmatig op Appelhof.. heel gezellie daar
_Linda
Geplaatst: 21-01-05 19:01
ja foto''s heb ik genoeg check www.pinkladies.tk en dan naar foto's en dan terschelling. maar soms doet de site het niet, hier staan ook nog een paar foto's: http://www.7-up.org/index2.htm (dan naar foto's en dan Terschelling (2004)) die jongens waren op dat moment ook daar, dus heel veel foto's, en die site doet het tenminste altijd
en zo'n legertent is erg fijn!
bonney4evver
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-05 19:12
Not Found The requested URL /nieuwesite/plaatjes/terschelling/index.html was not found on this server
jammer hoor
bonney4evver
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-05 19:13
owww op de pinkladies doen ze t wel lama
bonney4evver
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-05 19:14
ow ja nog een vraaggie Ehmm gingen jullie naar den helder ofzo en vanauit daar met de boot en daar vanuit de taxi ofzo??
Evy
Geplaatst: 21-01-05 19:28
xxlindaxx schreef:
er zitten trouwens wel soms wat boeren tussen, we hadden zelf een hele leuke straat, behalve 2 tenten. waren van die klompendragers, maja, die hebben we steeds voor de gek gehouden enzo
Haha, misschien waren dat wel Wietse, Frank etc
_Linda
Geplaatst: 21-01-05 20:00
Evy schreef:
Haha, misschien waren dat wel Wietse, Frank etc
wie weet hè
we zijn eerst met de trein naar Harlingen gegaan, en van daaruit met de sneldienst naar Terschelling. en daar alle bagage op de kar van appelhof gegooit. en toen hebben we in west-terschelling(dorp waar je aankomt) bij Haantje fietsen gehuurd, en zijn toen met de fiets die kant opgefietst. fiets was erg handig daar, voor even naar het strand, bootschappen of iets. maar wel uitkijken, want bij ons is toen ook een zadel gejat. (maja, die moet je weer gewoon bj iemand anders terug jatten )
Terschelling is echt gaaf Ik ga dit jaar er wss een maand heen, op kamp en met me ouders op vakantie K ga met de trein naar harlingen en dan met de boot naar Skylge ( Fries voor TErschelling)
Ik ben niet op de Appelhof geweest, maar Terpstra. Wel vriendjes gemaakt op de Appelhof, maar ik vond de sfeer daar een stuk minder relaxed. Terpstra was ook dichter bij het strand en het dorp
Heb er een top weekend gehad, is ondertussen alweer 4/5 jaar geleden... ik word oud.....
hmmm.... wij komen regelmatig met onze boot op terschelling en dan kom je ook regelmatig langs de jeugd campings, maar ben blij dat ik daar niet zit! ik zit er niet op te wachten het toilet te delen met 20 kotsende jongeren! maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen keuze....
ik ben afgelopen zomer geweest naar terschelling geweest en stond op camping terpstra. was daar met een hele grote groep en zaten in ingerichte tenten (4 persoons, echt vet handig) ik vond het een super camping, netjes en toch 'gezellig' en schone toiletten etc en wat ik ook super handig is, bijna midden in het centrum.
de appelhof lijkt mij niet zo veel aan, ben dr overheen gefietst.. heel rommelig en de hele dag dronken/stoonde lui (viel reuze mee op terpstra), bovendien kan daar echt alles en vond ik het een echte bende... ook was het een heel eind uit het dorp en moet je dan steeds met de taxi of een heel stuk fietsen...
maarre... ik kan terpstra echt aanbevelen, heb het er heel leuk gehad!!
Een aantal jaren geleden ben ik ook een aantal zomers achter elkaar op de Appelhof geweest en ik heb me prima vermaakt! Er lopen wel wat kansloze lui rond, maar daar moet je je gewoon niet veel van aantrekken. Er zijn zat leuke mensen daar met wie je prima kunt optrekken en idd, de Wyb en de Braskoer zijn erg leuk om uit te gaan.
Oh trouwens, als je er van de zomer in het hoogseizoen heen wilt, moet wel NU gaan reserveren, anders is het namelijk gewoon vol..