Op vakantie met Vriendinnen naar buitenland! Waar?

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Op vakantie met Vriendinnen naar buitenland! Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-05 19:07

Hey allemaal,

Ik wil me mijn vriendinnen (met z'n 4en ) op vakantie naar het buitenland!!
Nou vroeg ik me af, zijn jullie al eens met vriendinnen ofzo weggeweest naar het buitenland, zo ja waar?
en was dat leuk?
Nog plekken die aan te raden zijn..
en niet al te duur..

Laat maar wat horen


bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 20:00

ik wil ook vet graag met vriendinnen naar buitenland maar.. helaas Scheve mond

maar goed, iig, wat wij hadden toen ( eventueel) hadden uitgezocht in zown lekker groot huis met zwembad enzo. Die zijn gewoon te vinden bij marktplaats onder toerisme. Asl je dan de prijs doro 4 deelt is het makkelijk te betalen je tickers via transavia.com ofzo Knipoog dat lijkt me echt leuk mischien een tip Lachen suc6 ermee! Knipoog

UK_eef

Berichten: 4221
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 20:02

Ik ben toen ik 15 was met vriendinnen naar Lloret geweest, erg goedkoop en heel erg gezellig!

jamiro

Berichten: 178
Geregistreerd: 31-10-04

Re: Op vakantie met Vriendinnen naar buitenland! Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 20:21

Ik ben nog niet geweest, maar ik ga deze zomervakantie wel! Ik ga naar Lloret de Mar. Je moet gewoon even op internet kijken, daar zijn veel redelijk goedkope dingen die echt gericht zijn op jongeren
(bijv: gogo.nl en beachmasters.nl )

tam20
Berichten: 1281
Geregistreerd: 07-10-03

Re: Op vakantie met Vriendinnen naar buitenland! Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 13:46

Gran Canaria is ook een echte aanrader! Niet al te duur en echt onwijs gezellig!!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Re: Op vakantie met Vriendinnen naar buitenland! Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 17:29

Ik ga dit jaar voor het eerst naar het buitenland met m'n vriendinnen! Pling En we gaan naar Ibiza

Maar Turkije is wel leuk en niet zo duur...
En heel veel gaan naar Kreta, daar schijnt het ook wel leuk te zijn.
En tsja, alle buitenland-dingen zijn duur, als je echt niet zoveel wilt uitgeven moet je meer aan turkije, tsjechiƫ denken.

Anoniem

Re: Op vakantie met Vriendinnen naar buitenland! Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 23:47

Ik wil ook naar het buitenland!
Maar ik zit zelf eigenlijk meer te denken aan een stad ofzo. Want alleen maar stappen en slapen lijkt me niet wat. Heb ik afgelopen keren al gedaan, en dan kan je net zo goed in nederland blijven.
Maar waar het een beetje te betalen is? Ik heb geen flauw idee, dus ik lees lekker mee Knipoog

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Re: Op vakantie met Vriendinnen naar buitenland! Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 20:59

Ik ben naar Kreta en Rimini geweest.
Ik vindt Kreta echt een super aanrader! Daar was het echt helemaal super (misschien ook wel omdat het m'n allereerst vakantie naar het zonnige zuiden was hoor Haha! )
Op Kreta hebben ze leuke activiteiten, ook voor de mensen die niet alleen willen zuipen maar ook wat van de natuur + cultuur willen zien. Bijv. Jeepsafari, Samariakloof, Spinalonga (voormalig lepra eiland)

Afgelopen zomer ben ik naar Rimini geweest en dat vondt ik een stuk minder (misschien omdat ik toen in het voorseizoen zat) er werd qua activiteiten ook minder georganiseerd toen

Lusitana

Berichten: 22463
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: Op vakantie met Vriendinnen naar buitenland! Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 15:28


klaziena
Berichten: 114
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: nh

Re: Op vakantie met Vriendinnen naar buitenland! Waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 16:22

haaai leuk hoor lekker met je vriendinnen weg!!
Heb ik ook jaren gedaan.
Weet niet hoe oud je bent??
Ben dat ik 15/16 was naar Terschelling, jaar daarna naar Llorret, jaar daarna na Salou en 2 jaar later naar Kreta oja en vorig jaar in mei naar Marmaris Turkije! Echt helemaal top hoor!

Als ik voor mezelf kijk vond ik Salou en kreta het leukst om met vriendinnen heen te gaan om echt te stappen Llorret heel leuk maar minder als de rest en Marmaris was echt helemaal super omdat het niet zo heel duur is en je onwijs lekker kan eten Vork en winkelen en met bootjes weg enzo

Als je niet zoveel te besteden heb is dat echt super, als dat niet uitmaakt zou ik naar Kreta of Salou gaan!!

Als je nog wat info wil hoor ik het wel..