Wie is er ook in Brazilië geweest? Is het bevallen of juist niet?
Ik hoor graag jullie ervaringen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het was daar een waar paradijs!!!!!!! Heerlijk strand, vriendelijke ontzettend levendige mensen, heerlijk eten en drinken, Projecto Tamar (zeeschildpadden), enzovoorts, enzovoorts...
Ik heb twee truitje gekregen van kennissen die er op vakantie waren geweest, de truitjes kostten niet meer dan 1 euro!!
) het Suikerbrood (tussenstation kabelbaan ook enorme aanrader) en het Christusbeeld natuurlijk ook. Verder nog wat diverse kerken bezocht en het strand Copacabana. Daarna richting Parati (geloof ik) klein vissersplaatsje, daar hangmatten gekocht en iets gegeten, tevens hebben we daar nog een boottocht gemaakt (onvergetelijk) zo mooi. Toen zo verder richting Maracajú waar mijn oom woonde. Onderweg zijn we nog in Holambra en Carambei geweest. Diverse Hollandse immigranten bezocht met hun boerenbedrijven, ook de ouders van mijn tante bezocht. En gewoon wildvreemde mensen die ons uitnodigden, en rondleidingen gaven. Puur omdat wij ook Hollandse boeren zijn, en ze daar naar smachten.
) dus regelden ze samen met mijn oom een rit. Gingen we de kudde's bekijken van Nelores (koeien) te paard. En OMFG! die paarden zijn echt heel goed afgericht. Heb daar gewoon de vakantie van mijn leven gehad.
Mijn moeder kan niet zo goed zwemmen (nooit echt geleerd) dus is wat angstig, zij kreeg hele goede begeleiding, een zwemvest, en de gids (die we niet konden verstaan, maar allez) bleef heel dicht bij haar. Onwijs!
We hebben eerst een reisbureau aangesproken voor hun rondleidingen, toen vroegen we of we daar de helft mee konden reizen. Was niet uit te voeren, dus toen kwamen ze met het voorstel van busje met chauffeur en gids, en stelden ook een route op. Echt een aanrader. Ben je niet zo afhankelijk, en het gaat in overleg verder ook 
Ook makkelijk voor mensne die niet veel lusten. Het was echt een super vakantie en volgens jaar gaan we weer! (dus dit jaar slaan we even over
)