Wie heeft er tips voor weekendje London

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jac

Wie heeft er tips voor weekendje London

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 21:38

Mijn moeder wordt komende week 60 jaar en heeft nog nooit gevlogen...
Shoppen is haar hobby (de mijne ook best wel) dus dacht ik...een weekendje London begin februari met het vliegtuig en haar liefste dochter...
Daarom mijn vraag: wie heeft er tips, goedkope hotelletjes, vervoer in Londen, absolute must see's etc. Vliegreis boek ik zelf via Ryanair, da's tot maart gratis, alleen maar taxes en services...
Dus, ben benieuwd! Laat maar komen!

Belli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 22:43

Sowieso naar Harrods gaan, verkopen ze te gekke en grote dingen!!! Ook naar Mme Tusseads maar daar kan het zijn dat je lang meot aanschuiven, maar dat zal jij en je moeder vast leuk vinden, uihm hotelletjes kan je vinden via Ryanair he Haha! en voor de rest, ga naar een musical, heel typisch voor daar als ze Mamma Mia! nog spelen moet je die zeker zien!!! SUPER musical en anders Saturday Night Fever! Uihm je moet ook is naar Picadelly Circus gaan en je kan ook Nothing Hill bezoeken, erg gezellig en net zoals in de film (mn zus heeft in London gewoond daarom dat ik zoveel opnoem Haha!) Questions? Just ask Haha!

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 23:05

Ga eens naar bokt International, dáár zijn vele topics over London!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 23:56

MOMO theater, waar de geschiedenis van het maken van een film eruit ziet, heel intresant, en er hangt een originele zwarte gala jurk van Marilyn Monroe, en er staan ook een paar wassen beelden, ik dacht eerst dat er niets aan was, maar het was toch mooi, en intresant

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 01:24

Belli schreef:
en voor de rest, ga naar een musical, heel typisch voor daar als ze Mamma Mia! nog spelen moet je die zeker zien!!! SUPER musical en anders Saturday Night Fever!
Nee Cats! Haha!

Millenium Wheel is trouwens ook een aanrader. En het wisselen van de wacht bij Buckingham Palace.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 03:35

Verplaatst... And have fun!

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 00:20

of les miserable of starlight express (alles op rolschaatsen). Speakers corner in Hyde park is ook gaaf. Daar mag iedereen op het podium gaan staan en zijn of haar verhaal vertellen of mening verkondigen. Vervoer is echt supermakkelijk met de metro (oftewel the tube). probeer ook eens een bus. ze hebben daar van mooie rode dubbeldekkers. verder moet je niet te hard schrikken van de prijzen in de winkels. London is zo'n beetje de duurste stad ter wereld.

YellowKitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 09:44

Fame the musical! Dat is echt een must see! super. (Als je er dan van houd. Knipoog) Enne, reizen met the underground, das ook heel tof. Rondje in de millenium wheel kan natuurlijk ook altijd. Knipoog

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 17:36

Ik wil ook nog steeds een paar dagen London doen...

Jammer dat alles bij elkaar altijd zo duur word... eerst maar even sparen...

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 11:39

Op zaterdag naar Portobello road gaan!!! (Metrohalte Ladbroke grove) Dat is een gezellig (antiek)markt waar zelfs ik (die niet van antiek houd) me vermaak... ze hebben er echt van alles en nog wat en je kan er tal van culturen 'opsnuiven', erg gezellig. Een andere must-go-to vind ik Covent garden... en op zondag Camden (metrohalte Camden town) en als je nog tijd over hebt even naar Hyde Park... of naar Buckingham Palace... maar als je niet veel tijd hebt dan vind ik persoonlijk Portobello road en Covent garden de grootste aanraders... en Harrod's en Liberty's zijn leuke warenhuizen om even te bezoeken.

*ik heb je ook even ge-pb't

mel_kreeft

Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 00:42

Eigenlijk wat hier boven al word gezegd. Harrods, te gekke winkel, super duur, ga als je kan even daar naar de wc Knipoog, daar hebben ze namelijk allemaal parfum's staan die je dan kan op spuiten (ik spreek uit ervaring Haha! ) en naar een musical. Die zijn daar echt zo onwijs mooi, towerbridge, big ben dat soort dinge zijn ook wel leuk om te zien!
veel plezier in iedergeval!!:D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 11:45

de metro nemen inderdaad, dat hebben wij ook gedaan, een kaart die 2 dagen geldig was en je kon overal naartoe.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 17:07

Wij zijn ook een weekend in Londen geweest. Je kunt (in het vliegtuig) voor 25 euro geloof ik een metrokaart kopen en daar kun je het hele weekend onbeperkt door een aantal gebieden van Londen reizen.

Wij hadden best een leuk hotel, was ook niet duur. Ben alleen de naam kwijt. Het stond iig in het centrum bij picadilli circus.

Natuurlijk moet je langs Harodds. Echt super leuk om te kijken waar sommige rijke stinkers hun geld aan uit geven Haha! Ook zijn wij naar dat ene paleis geweest, waar ik de naam van kwijt ben. Daar werd mijn kapsel nog gefotografeert Haha! . Ook zijn wij bij zo'n aquaruim geweest, vond ik erg leuk. Kom je gelijk langs de big ben. En ff zoeken in kleine winkeltjes. Ik heb namelijk een paar leuke koopjes gedaan. (2 hele leuke broeken voor 20 pond) Verder hebben we veel door de straten gelopen en van de architectuur genoten Lachen