Maar ik heb wel de smaak te pakken! Vanaf het moment dat ik L.A. zag vanuit het vliegtuig, besloot ik dat het niet de laatste keer was dat ik er zou zijn.
Dus wat doe je dan? Juist, je gaat sparen! Want ik ga er niet van uit dat mijn moeder zo geniaal is om nog een keer een reis naar L.A. te winnen

Maarja, alleen gaan is nou ook niet helemaal wat ik zoek. Dus ik dacht, laat ik het eens via bokt proberen.
Mijn idee:
Iedereen die OOK naar Los Angeles wil, kan zich aanmelden. Leeftijd is niet zo belangrijk (lets keep it fair

Wat wel heel belangrijk is:
* Motivatie! Je moet echt willen! Dus niet "Jaah leuk ik wil wel mee!" en het vervolgens daarbij laten. Het is dus ook zeer zeker de bedoeling dat er gespaard wordt! En dat is nogal wat...

Wat zoek ik?
* Iemand die gezellig is, waar ik goed mee overweg kan, en die net zo gestoord is als dat ik dat zelf ben

Dus, lijkt dit je wel wat?
Plaats dan even een berichtje

Vermeld:
* Leeftijd (voor het idee

* Je eigen unieke reden
* Wat jij graag zou willen doen tijdens je verblijf
Volgens mij was dit het wel...

Bedenk wel dat ik ook flink moet sparen en nog geen idee heb waar ik het geld vandaan moet halen. Dus als je wel wilt, maar het geld nu niet hebt, no problem. Over een jaar of 8 heb ik het hopelijk wel bij elkaar...

Uit de aanmeldingen (waarvan ik hoop dat het er veel zullen zijn!

Altijd leuk om te kijken of zoiets lukt!

P.S.: Met toestemming van Oscar. Ik wist niet zeker of het mocht, van haar dus wel...