Collendoorn vraagje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ntlie_

Collendoorn vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-04 14:47

Heej Lachen

Wij zijn nog nooit in Collendoorn geweest maar willen er in april misschien een keer heen, met familie, om de verjaardag van mijn nichtje en mij te vieren. Op de site van Collendoorn kunnen we wel wat informatie vinden, maar niet zo veel.
Daarom plaats ik hier maar ff een berichtje met wat vragen.

1. Wij zijn met z'n 8en en zouden het liefst in één huisje gaan. Weten jullie of er ook 8 persoons huisjes zijn?
2. We zouden dan 2 pony's willen huren voor mij en mijn nichtje. (voor mij niet om op te rijden, maar gewoon te verzorgen, en me nichtje te laten rijden) Maar op de site staat dat je maar tot 12 jaar kan huren. Is dat zo?
3. Wat mag/kan je allemaal met de pony's?
4. Staan die pony's dan gewoon bij je huisje ofzo?
5. Moet je les nemen?
6. Zijn er ook grotere pony's?

Nou, dat was het wel even. Hoop op reacties.

sa80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 19:19

hey,

Hier even wat antwoorden op je vragen. Voor mij is het al heel wat jaartjes geleden dat ik er voor het laats geweest maar toch.

1 Je mag met maximaal 2 volwassenen en 4 kinderen in 1 huisje;
2 Als er voldoende pony's zijn kun je er een pony bijhuren, sinds een aantal jaar mag je officiel maar een pony huren tot je 12.
3 Je kunt rijden door het park (zonder zadel), poetsen, meedoen aan spelletjes, rijles, e.d.;
4 De pony's staan overdag bij je huisje. In de avond staan ze met z'n alle in een grote wei / stal..;
5 Is niet verplicht
6 Laatste jaren niet meer heb ik begrepen, vroeger had je ook fjorden, haflingers en belgische knollen. Nu alleen nog shetlanders

Bel Slagharen/Collendoorn eens voor een folder, daar staat nog wat aanvullende informatie en verder kun je de zoekfunctie gebruiken er is nog meer over Collendoorn te vinden.

Succes!

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 20:58

1. nee

2. Je mag 1 pony bij je huisje dat zit al dr bij. die moet je nichtje dan halen (als ze jonger dan 12 is) en dan kan jij er wel stiekem op gaan rijden maar eigenlijk mag het niet nee!! huren precies hetzelfde
3. poetsen, gras geven, wedstrijden en lessen en spelletjes volgen en water geven en rijden zonder zadel
4. ja, 1 per huisje
5. nee les is niet verplciht
6. nee, maar dr zijn wel grote shetten!!

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-04 11:29

Ok bedankt allebei Lachen

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 21:22

1. Wij zijn met z'n 8en en zouden het liefst in één huisje gaan. Weten jullie of er ook 8 persoons huisjes zijn? nee
2. We zouden dan 2 pony's willen huren voor mij en mijn nichtje. (voor mij niet om op te rijden, maar gewoon te verzorgen, en me nichtje te laten rijden) Maar op de site staat dat je maar tot 12 jaar kan huren. Is dat zo? Hangt er vanaf, om op te rijden is zowie zo tot 12 en als je niet te zwaar ben.
3. Wat mag/kan je allemaal met de pony's? Je mag als je gewoon doet gewoonweg doen als of het je eigenpony is, als er maar normaal mee word gedaan, als je gallopeerd is het de bedoeling dat je rustig langs andere kinderen gaat want sommige ponys willen nog wel eens mee gaan als er andere langs komen galloperen
4. Staan die pony's dan gewoon bij je huisje ofzo? overdag kan je ze bij je huisje zetten, savonds niet...
5. Moet je les nemen? Moet niet, als je niet kan rijden is het wel handig!
6. Zijn er ook grotere pony's? Nee

Ik ben er heel vaak geweest en het is echt heeeel erg tof!

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-04 21:33