Hi Ik ga/wil binnenkort met mn manneke naar New York Zijn er bokkers die er al eens heen zijn gegaan? Zo ja > Vertel er eens wat over. Hoe / wat / waar geboekt, enz.
Thanks!
Anoniem
Geplaatst: 07-12-04 15:21
New York is AWESOME!
Ik heb in 2 hostels daar gezeten (zijn geloof ik ook 2persoonskamers te boeken), 1tje heette de Manhattan Inn en de andere was van Hostelling International http://www.hinewyork.org
Ik ben er een week geweest, en veel fantastische dingen gedaan. Natuurlijk lekker het tochtje op de ferry naar Ellis Island/ The Statue of Liberty, Central Park (daar kan je rond deze tijd ook schaatsen!! Moet je doen, da's echt geweldig)... Als je een beetje van musea houdt: ga naar de Guggenheim! echt heel bijzonder. Verder zou ik zeggen geniet er gewoon lekker van. Ga een beetje rondlopen (ga Ground Zero bekijken), neem de metro... Ga lekker naar een Broadway musical (ik heb zelf de Lion King gezien van de zomer: in 1 woord GEWELDIG!!!).
Tsja ik vind New York echt heeeeeeeelemaal top!
UK_eef
Geplaatst: 08-12-04 22:08
New York is zoooooooooooo gaaf!! Ik ben er tijd geleden geweest, en het is nog stééds mijn number 1 favoriete city!! Wij zaten in het Belvedere hotel, goede ligging en ook betaalbaar. Je moet zéker The Big Apple by night gaan bekijken (Broadway etc) je kijkt je ogen uit!! Bezoekje aan het Empire State Building is ook waanzinnig! (view)
UK_eef
Geplaatst: 08-12-04 22:08
New York is zoooooooooooo gaaf!! Ik ben er tijd geleden geweest, en het is nog stééds mijn number 1 favoriete city!! Wij zaten in het Belvedere hotel, goede ligging en ook betaalbaar. Je moet zéker The Big Apple by night gaan bekijken (Broadway etc) je kijkt je ogen uit!! Bezoekje aan het Empire State Building is ook waanzinnig! (view)
_Linda
Geplaatst: 13-12-04 16:22
New York is echt super! ik ben er in oktober een week geweest. we hebben in chelsea international hostel gezeten in Manhattan. echt het si er zooo super, voor foto's zie dit topic --> zie onderschrift. iig heel veel plezier, maar dat zal wel lukken! als er een stad is waar ik nog ene keer terug zou willen, is het absoluut New York!
alexandra15
Woonplaats: Zeist (vlakbij Utrecht). Spullen daar op te halen, of in Delft, Leiden, Arnhem,Velp, Den Haag, R'dam
Geplaatst: 13-12-04 21:25
New York is echt top!! Wij zatne in het Hilton hotel in Manhattan en het lag daar heel centraal. Idd de dingen bekijken die hgierboven wordne genoemd en ook is er een restaurant, waarin je ronddraait en uitzicht hebt over heel new york!! Het draait dus zeg maar langzaam rond en zo kun je heel new york bekijken!! Wel prijzig maar zeker de moeite waard! De stad is heel energievol, je hebt echt het gevoel dat mensen daar werken en bezig zijn, iedereen heeft haast enzo, en heel aardige mensen!! En een musical is daar ook aan te raden! oja, en CNN zit daar ook en je kunt daar ook rondleidingen krijgen voor weinig geld, heel leuk om te zien!! Voor vragen kun je pb-en en ik wens je veel plezier!
Guinevere
Geplaatst: 14-12-04 04:03
Wij gaan over twee weken voor twee dagen naar New York. Jammer dat het zo kort is, maar ik wil zo graag de kerstversiering zien en een keertje met een Greyhound (bus) ergens naar toe dus dit was de perfecte gelegenheid.