Waar gaan jullie naar toe op vakantie??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EkmiC

Waar gaan jullie naar toe op vakantie??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-04 22:19

mijn vriendin en ik willen van de zomer op vakantie, maar weten eigenlijk nog niet precies wat. We zouden graag een trektocht willen maken, maar dat is best wel duur, vooral de leukere trektochten, je zit zo aan de 750-1000 euro.
Een andere optie is gewoon een lekkere luivakantie, ergens naar een land waar het altijd lekker warm is.

Heeft er iemand misschien leuke ideeen of tips met betrekking tot de trektochten of leuke plekken, landen om naar toe te gaan??

Het hoeft niet al te duur, ben 17 en mijn vriendin is 21 dan, en het moet nog wel te betalen zijn Tong uitsteken

QHAhkbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 23:43

ooo, ik zou ook met een vriendin op vakantie gaan en wij weten ook neit waarheen Lachen
we zaten eerst te denken aan spanje toen turky en toen weer milaan(shoppen!!) en ook weer griekenland :S:S jaja
maar voor trektochten.....mmmmm wel moeilijk

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 23:44

Hier stond wat fouts Haha!
Laatst bijgewerkt door Chantalleke op 01-12-04 23:49, in het totaal 1 keer bewerkt

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 23:48

Ik weet het nog niet, ik hoop in September een jaar naar het buitenland te gaan op stage, dus dan wordt het van de zomer even flink doorwerken om genoeg centjes te hebben Tong uitsteken

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 23:57

Verplaatst van AM naar BI.

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 10:14

Wij gaan naar amerika Haha!
We zouden eigenlijk afgelopen jaar al gaan alleen toen is m'n opa overleden.
Toen ben ik wel met een vriendin 3 weken naar Frankrijk (atlantische kust) geweest. Was erg leuk!

Linardsje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 14:00

Ga dit jaar met een vriendin naar Kreta in mei (wiehoe heb eindelijk een slachtoffer gevonden Lachen!!!!) en in de zomervakantie ga ik naar Italie met mn ouders en liset.
Maar als je niet weet waar je heen moet , zou ik als ik jullie was lekker naar kreta (chersonissos) gaan. Lekker weer, elke dag kan je daar uit, de winkels zijn tot laat (11 uur ofzo) geopend en verder is de natuur en cultuur erg indrukwekkend van dat land. Maar misschien ben ik een beetje bevoorrecht Knipoog.

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-04 14:10

Linardsje23 schreef:
Ga dit jaar met een vriendin naar Kreta in mei (wiehoe heb eindelijk een slachtoffer gevonden Lachen!!!!) en in de zomervakantie ga ik naar Italie met mn ouders en liset.
Maar als je niet weet waar je heen moet , zou ik als ik jullie was lekker naar kreta (chersonissos) gaan. Lekker weer, elke dag kan je daar uit, de winkels zijn tot laat (11 uur ofzo) geopend en verder is de natuur en cultuur erg indrukwekkend van dat land. Maar misschien ben ik een beetje bevoorrecht Knipoog.

Ja, lijkt me idd wel leuk zo'n land.
Ben een keer met mijn vader op een cruise over de middellandse zee geweest en toen zijn we ook in Griekenland geweest, erg mooi land, maar wel heel armoedig allemaal. Ben ook in Rome geweest, das echt heel mooi, en ook echt heel cultureel en ik, als echt cultuurbarbaar, vond het ook mooi!! Mar dat soort landen zijn wel duur volgens mij.

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 19:59

ik ga in de voorjaarsvakantie naar spanje, m'n vader daar opzoeken Lachen

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 22:32

Wij weten het nog niet
We twijfelen nog tussen Griekenland, Italie, Oostenrijk en Portugal.
Daar is het laatste woord dus nog niet over gesproken *LOL*

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 18:45

Haha moeilijk is het altijd he, het leukste is het als je lekker weer, mooie omgeving en paarden met elkaar kan combineren

EkmiC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-04 19:49

minka schreef:
Haha moeilijk is het altijd he, het leukste is het als je lekker weer, mooie omgeving en paarden met elkaar kan combineren

Ja, idd, maar dan moet je dusn iet in nederland blijven he!! Tong uitsteken